Sååå

Då har vi varit o grillat med Jonas Minna och deras granne. Det var mycket trevligt. Många minnen Jonas hade och många pinsamma dessutom haha. Det var gott med säsongens första "grillade" kött...på en grill. Ingen el grill eller stekpanna eller något sådant.Utan hederlig grill. Kol+tändvätska. YUMMIE!!!

Nervös jag börjar bli över nästa vecka. FAN man ska ut i arbetslivet igen. SÅ jävla skönt! Hoppas jag iaf. Tanten kan ju inte ge mig något rakt besked om jag fått jobbet eller inte. Men sånt som märks på tisdag. DÅ kommer jag vara JÄVLIGT nervös.

Men men nog om jobb. Skriv gärna vad ni tycker om min nya "layout".... ris o ros...bu o bä... gott som ont!
Det hjälper ju mig att få bloggen bättre o bättre...tills JAG! är helt nöjd med den. Men även ni små läsare.

Hmm min bil mår inte så bra. Det är läckage ifrån motorn. och ALLTING låter ur min lilla brumma =(... Stackars henne. Men snart så får hon någon som tar hand om henne. Så fort pengarna börjar rulla in ska jag besikta o serva bilen!

Nu är det dax för mys och mys o mys... i soffan med fästmön. Vi ska se på "Shutter Island"... Se om den är något o ha då.

Ha det bäst där ute! Puss på er

"Tänka...hmm jag?! njaaee....."

Kommentarer
Postat av: TuwaLisa

Stackars bil... byt till volvo.. hihi.. =)

2010-03-27 @ 20:26:09
URL: http://tuwalisa.blogg.se/
Postat av: Jag

Hahaha vadå?! Byta till volvo? ARE U CRAZY!?

Kanske xc90 då ;)

tack för att du finns o prata med gumman! Betyder otroligt mycket för mig!

2010-03-29 @ 12:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0