Varnings meddelande utfärdat!.... ...

Varnings meddelande utfärdat!.... tjejer o killar. Vem kan man lita på? Vem kan man lyssna på. Och hur vet man att den personen man lyssnar på inte har en baktanke med det den säger? Man kan säga att jag själv borde själv gjort valet vem man ska lyssna på eller inte lyssna alls. Önskar man kunde göra saker annorlunda. Och det kan jag lova att det blir nu. Har slutat... För allas bästa! Och detta är nog mitt sista blogg inlägg på obestämd framtid, men vad är rätt o fel... Oh tror jag håller på att förlora det som man så fint brukar uttrycka det. Eller är det bara att jag haft en dålig dag i starten? Sen rulla det på efter ett par väl valda ord från en person som betyder mer än något annat för mig. Försöker absolut inte vara drastisk med att sluta skriva det är bara att jag inte orkar längre, och jag skyller inte på någon annan än mig själv.... Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0