Mitt huvud och mitt hjärta!! ...

Mitt huvud och mitt hjärta!! vad ska man säga? Jag vet vad jag vill! Men hur jag ska komma till den punkten är oklart. Det är som att säga att man är sugen på glass, men den glassen man är sugen på, Finns inte. Men du vet hur god den är i huvudet och du kan se dig själv äta den o verkligen njuta. Önskar det fanns lättare sätt. Nu är jag på jobbet och det är varmt o tråkigt som vanligt. Jag vet att om det blir som jag vill i framtiden då ska jag inte jobba kväll och jag ska inte jobba på industri. Hatar verkligen att mass producera! Samma sak dag ut o dag in. Det enda som ändras är vädret! När jag tänker tillbaka och inser vad jag haft o inte längre har. Då mår jag dåligt. Hur kunde det gå så här? Från allt till inget, och ser ju inte ut att sluta där. Jag måste verkligen få fast jobb. Så man kan ordna allt... Skönt det skulle vara o ha eget t.ex.! Sköta sig själv runt hemmet. Diska, handla, tvätta... Alltså veta hur man vill ha det o sträva efter det! Men det är en plan som kommer när den kommer. En dag i taget! Imorgon ska jag träffa Lisa *super glad* hon ska ha med sig ett munspel som jag ska få låna. Ska nämligen lära mig det. I söndags var vi ute på promenad, i 3 timmar! Jäklar vad skönt och mysigt det var! Hoppas jag på fler gånger. Nej nu måste jag jobba vidare "Om det är något som är annorlunda sen, så är det bara jag"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0