Jaha veckan slut!

Då var veckan slut o skönt är det. Nu är det bara 3 dagar 21 timmar och 24 min innan vi åker gud så jag längtar!
Nej nu ska det bli o sova gött så man orkar upp o fira Thina imorgon!
Hade fått en kommentar på förra inlägget "tunga andetag o svåra beslut" Vad gör ett till? Hmm förstod inte riktigt har jag fått ett till tungt andetag eller ett till svårt beslut. De beslut jag menade visade sig att inte vara så svåra. Och de tunga andetagen gick över i lättnad o skratt. Jag är glad! Hela denna dag har jag varit underbart glad! Skönt på jobbet. Otroligt skönt innan jobbet. Och ett leende som inte går att förklara!
Nej nu måste jag sova. Ska sätta mig med mobilen först.. Hoppas på att få kolla på den och ha "1 nytt meddelande" imorgon när jag vaknar.
Sov gott alla ni där ute.
Får bli att uppdatera er lite mer någon annan gång. Hade skrivit ett jäkla långt inlägg igår. Men det försvann. Skrev det genom mobilen så...
Nej ha det så bra nu så hörs vi.
"höger eller vänster? varför inte ta rakt fram?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0