snart blir det åka av!

Hmm nu är det inte många dagar kvar tills jag är on my way till stockholm och till hjärtat!
Ska bli så jävla mysigt att komma upp dit igen. Få ligga o mysa, gå o ta en latte, lång promenad med Velvsan.

Och snart ska jag upp o träffa Tindra med. Det ska med bli helt undebart!

Fan jävla internet. Har skrivit blogg inlägg typ 4 gånger nu men när jag ska "posta" det... så pajar det någonstans.
Därför detta inlägg blir så kort!


Hmm annars då? jo hela veckan har man pratat o längtat till Mia! Som sagt. Vad skulle världen vara utan internet!
Sovit sjukt dåligt inatt och det har jag gjort ända sen hon åkte hem! Men snart igen så... då blir det i SÄNGEN! hahah kan tolkas fel men så är det! internt mellan 2 underbara individer.

Dan dan dan... dagge skällde ut mig att ajg inte nämnt dig på ett tag. Men tänker på dig gubben hahahaha....på ett elakt sätt!

Dexter o jag har tvätten denna morgon. Så det är ju skönt att man har rena kläder i slutet av dagen.

GUD vad sugen jag har varit på varm smörgåstårta ett riktigt bra tag nu!
Måste fixa det snart...eller är det någon som har lust att göra det åt mig?

"titta, titta... lyssna nu på lillebabbs"

Kommentarer
Postat av: Mia

Längtar så jag också!!!Oh ja du utan internet va skulle du o jag göra då????Ja Velvsan kommer bli glad att se dig igen...Förbered dig på en massa pussar!!!!

Men ja massa mys ska vi ha...Kan knappt väta på att se din bil komma på min gata!!!!ÄNTLIGEN min älskling!!!

Puss

2010-01-19 @ 15:08:04
URL: http://missardenstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0