skön söndag

hade en hel härlig kväll igår med er alla... riktigt roligt. Tråkigt framåt 3 där bara...men alla har ju sina anledningar och följer det dom tycker är rätt...men är det rätt för stunden eller måste man se längre fram? aja skitsamma...ska sova nu! Fett trött! skriver mer imorgon när jag vaknar...eller idag menade jag när jag vaknar...alltså senare! hmm nja lite sluddrig o hungrig. konstigt! haha, ha det bäst o Dexter!!! jag ÄR bättre än dig på guitar hero... bara det att jag var full igår hahah...

 
och om ni undrar så är det 21 punkter i den här texten...24!


"det där med kakan"

Kommentarer
Postat av: Dex

Tssssss... just try me... 6 punkter..8

2010-01-10 @ 12:14:24
URL: http://dexthaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0