Onsdag morgon

"Jag o älskling...hon ser rädd ut!?"



Gud vilken natt... Sovit med älskling på bröstet. Det är så jäkla mysigt att ha henne nära mig igen. Just nu ligger hon och sover ett tag till brevid mig här. Så söööt såå...
*puss på pannan*

Igår blev hon liggandes i soffan hela dagen med migrän. Så då fick jag vara hemma fru, Diska, laga mat, gå ut med Velvet, och passa upp min sötnos.

Idag så sitter jag med kaffe o datorn i knät. Helt utvilad, sovit underbart. Brukar inte sova så skönt i soffan. Men inatt gjorde jag det.

Strax ska jag slänga på mig kläder o gå ut med Velvet en promenad så hon får kissa och bajsa lite... hon kollar på mig med hundögon nu så. Får väl försöka avsluta detta nu...

Annars idag så har vi tvätten plus ska städa, diska m.m.. kanske iväg o ta en latte lite senare.
inte mycket planerat förutom det.

Ha det bäst allihop. Pussar...

"Hoppas på en annorlunda historia"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0