konstig dag

idag har inget varit rätt. jo det enda som var rätt var imorse när jag vaknade och åt en helt undebar frukost.
Sen så hände något och allt känns upp och ner. Kan inte tänka för då snurrar det bara.
Och inget känns relevant, har jag fått reda på något som skadade mig?  Nej försökt tänka efter om det var något som sades eller kanske rentav inte sades. Men står lika tom med svar fortfarande. jag stod på toppen av berget o kollade ner... med fötterna 3 cm ifrån kanten. jag ramlade men hamnade på en avsats. fast på denna avsats. ingen väg upp o ingen väg ner...
såå känns det just nu.

trodde det skulle ha med att göra att jag sovit dåligt. men nu när jag sovit ut så märker jag. Nee det var inte därför.

Oh jag längtar så jävla mycket till måndag. Då kommer jag upp till stockholm. Och kan äntligen kramas o pussas. Se hur gumman mår efter helgens bravader. förhoppningsvis mår hon bra. Men det är ju mariette på lördag. Tjejfest någonstans såå... se hur det går haha.

Vill bara kasta allt igentligen... Dator, mobil och internet... flytta ut till en stuga vid en sjö. Bygga på huset, bygga bastu, kanske åka in till "stor" stan 1 gång i månaden o ta en öl. Inte behöva lyssna på allt skitsnack, hot, vad alla gör just i denna sekund. Vill man mig något får man komma ut på en överasknings fika. Överaskningen kan vara den att jag inte är hemma eller att kaffebryggaren har gått paj. Men så är det. Vill bara bort från allt. Kanske bara för ett tag eller för evigt. Tolka absolut inte det där som att jag vill dö eller något. Hatar igentligen tekniken och allt den förstört.  "trust issues"

men aja om man ska ner o kolla bilen sen. tänkte sätta på kaffe och äta "frukost",  har ju lixom sovit sen kl 5 idag. och kommer vänta på att dexter ska vakna och att solen går upp. Då kan jag gå ner. Orkar inte hålla på nu när det är kolsvart.

i helgen blir det väl något svinskoj att göra.  Hjälpa Henka att flytta. Några öl slinker nog ner med. Se vilka som festar och så. Men det blir nog roligare än veckan iaf.

Men lite frukost lät bra så vi hörs senare bloggen.

"Röda skor på en blå elefant"

Kommentarer
Postat av: TuwaLisa

Har du redan åkt till Sthlm?? Jag som tänkte jag skulle få träffa dig innan du åkte.. Hoppas du får det bra där uppe o att du får det bra när du träffar Tindra.. =)

Ledsen att jag inte har hört av mig i veckan, det har varit massor, Andreas mår inte så bra o jag stressar i massor för att hinna med allt. Jag tänkte att jag ringer sig snart - förhoppningsvis i helgen. Ta hand om dig!

2010-01-22 @ 08:57:28
URL: http://tuwalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0