jag ligger här...

Här ligger jag i soffan o har piss ont i nacken. Legat fel inatt, det värsta är att det bara blir värre o värre nu.
Tvungen o ta lite smärtstillande förut för att klara av det.

Annars ligger jag ju o tänker för mycket som vanligt. Låg o lästa massor gamla blogg inlägg (inte min).
Det är inte lätt. Man kommer ihåg tiden då personen skrev det. Man kommer nästan ihåg vad man gör den dagen.
Men det var inget trevligt läsa.

Och en sak till. Hur definerar ni mys?
 
Om jag säger att jag ska mysa med någon då menar jag att mysa.... kramar, pussar, smek den sortens mys.
Men inte andra...såå min fråga till er är. Hur definerar ni mys? Är det något ni gör med era föräldrar,kompisar,pojkvänner,flickvänner,ex,hundar,katter....u name it?

Hmm måste vara vaken hela natten inatt...vill få dygnet på rätt sida igen.
men ha det bäst allihop.

"Smärta är bara en högre grad av njutning"


Kommentarer
Postat av: the one and only!

mys är när det är mysigt...tycker man det är mysigt att kramas så är det mys...tycker man det är mysigt o knulla är det oxå mys....

2010-01-12 @ 18:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0