Detta är ett blogg inlägg

Nå nu har man inte gjort något på några dagar. Och imorgon börjar allvaret. Med det så menar jag att jag ska ta tag i lite saker som jag inte gjort än.  Idag är det mycket bättre än vad det var igår. Bara för att jag fick skriva av mig lite igår antar jag.

Många som kommenterar min blogg och inte skriver vem det är. Med tanke på det så tror jag att jag ska sätta lösenord på min blogg så den som vill läsa vad jag skriver måste ha det lösenordet. Många som kommenterar har inget viktigt att säga och många av dom är det inte snälla kommentarer. Varför vill man med flit få någon att må dåligt? Aja antar att det lever såna människor i våran värld.  så vad säger ni? ska jag sätta lösenord eller ska ni börja stå för vilka det är som skriver? Och vill ni inte att jag publicerar era kommentarer så är det bara skriva det.

Imorgon direkt när jag vaknar så ska jag fixa bilen så den startar. Annars blir jag riktigt förbannad. Mycket att utföra imorgon som sagt. Dexter o jag ska åka till C och köpa spel o så. Sen hoppas jag på att det blir en kaffe någonstans....

Nej nu blir det dusch o såå...


Ha de bäst puss puss

"rör inte min kompis"

Kommentarer
Postat av: TuwaLisa

Sätt lösenord om du vill.. men jag står för vad jag skriver.. hihi... =) Det finns människor till allt, folk som inte står för vad de tycker och tänker ska man inte lyssna på!

Jag håller tummarna för att bilen startar imorn!

2010-01-06 @ 19:50:27
URL: http://tuwalisa.blogg.se/
Postat av: Mia

jag brukar faktiskt knappt ens läsa anonyma inlägg....kan man inte ens stå för vem man e så behöver man inte lägga värde i deras åsikter...o ja trist nog finns idioterna överallt!att dom inte har ett eget liv utan livnär sig på att få andra att må lika skit som dom e patetiskt!jag röstar på icke lösen...varför ska du behöva ändra för att dom e småsinta...?låt dom leka med sin hink o spade i sandlådan,du e så mycket mer än dom o det vet du!

puss på dig min fina!

2010-01-07 @ 17:02:36
URL: http://missardenstedt.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag är inte inne så ofta men när jag väl är inne och läser och kommenterar så skriver jag ALLTID mitt namn. Jag törs stå för mina åsikter!

De som inte skriver sina namn är antaligen alldeles för fega för att stå för det de skrivit. Dessutom så brukar elaka tungor oftast bero på att personen i fråga är svartsjuk/avundsjuk på något som du har/kan/vet osv.

Vänd på det onda, ta de elaka inläggen som en komplimang, även om det är svårt. Det är oftast personer som är osäkra och avundsjuka som skriver så där dumt! Du har något som de önskar att de själva hade!

Ta väl hand om dig Robin!

Kram

2010-01-07 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0