Dagens inlägg - Problem

Jaha nu är det tisdag. Och vad har man gjort? Ingenting...
Kan inte få något gjort. Inatt hade jag så jävla många tankar så jag kunde inte sova. Somnade till en film vid 11 imorse. Var inte meningen men bara slockna. Antar att hjärnan inte längre orkade tänka. Det är såå jävla mycket som är som det inte ska just nu.

Varför är det så? När M var här så kändes det som det brukar göra. Som det gjorde när jag bodde i stockholm. Kändes  som om jag inte hade några problem alls. Men direkt när M åkte så blev det jävligt jobbigt!
Nu vet jag inte heller hur jag ska bete mig.. vad är det jag ska göra. Vad kan jag göra?

Önskar man kunde få svar på dessa frågor. Det skulle vara något ni. Att få de svar man vill.
Har ju iofs inte skrivit på ett tag men nu är det fasen dags. Har haft för mycket tankar inatt/idag så det inte är sant. Varför kan inte allt vara som förr? Och med förr menar jag inte FÖRR...utan menar att det inte kan vara som dom gånger när man mått utmärkt. När man känner "idag är en underbar dag att leva"... länge sen jag kände den känslan...

sen kommer tanken. Kommer jag få känna det igen? Klart jag kommer få säger de flesta. Men hur vet ni vilken känsla det är jag har när det är en sådan dag? Om inte ens jag kan svara på vad det är som gör en sådan dag. Då är det ju svårare för er... att säga att "klart du kommer". Så ska jag ta era råd. När jag är så tystlåten som jag är. Jag säger de ytligaste problemen jag har kanske... Men om någon såg under ytan. Den personen skulle jag aldrig släppa i så fall. 

Orkar inte skriva mer nu...

"Det är skönt att du tror att allt är bra"

Kommentarer
Postat av: TuwaLisa

.... =( ....

2010-01-06 @ 09:54:20
URL: http://tuwalisa.blogg.se/
Postat av: me

ingen har kunskapen att se under ytan om man inte tillåter dom...tro mig, jag vet. Men d e svårt som fan. Men ingen kan se igenom en dörr, om d inte finns ett nyckelhål, å ingen kan gå igenom den utan nyckel. Å d e bara du som kan göra ett hål å bara du som kan ge nån en nyckel. Å trot lr ej, vill du, som kommer d att gå, men jag säger inte att d bli i morgon. Kram från en som följer dina äventyr å tankar.

2010-01-06 @ 17:46:47
Postat av: Annelie

Missförstå mig rätt när jag skriver detta, men försök se framåt. Du verkar grubbla förmycket i dåtid. Tänk framåt och ta nya tag. Försök leva i nuet och stunden och bli positivt inställd.

Nu vet ju inte jag allt som hänt men jag utgår bara från blogginlägget, och några tidigare inlägg.

Nu får du rycka upp dig! =)

Kram

2010-01-07 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0