Tidig morgon

Jaha det blev att gå upp tidigt för mig. Men ändå är jag utvilad. Undrar hur jag kunde vara helt slut efter jobbet igår. Somnade till innan älskling skulle till jobbet. Och sov från det att hon åkte vid halv 9 till kl 2 inatt. Då gick jag in i sängen o lade mig för att försöka sova men det gick inte. Så jag gick upp o drack kaffe o gjorde mig iordning för jobbet. Älskling låg på mig i soffan medans vi såg på filmen "Dear John" rätt bra film men enligt älsklingen för mycket "antagligen"... Hahha.. men bra ovs. 

Nu är det snart dax att åka till jobbet igen. Om 30 min för att vara exakt. Ska ner till fiket innan o beställa en latte. Så man har lite gott kaffe o dricka på vägen.
Idag kommer det bli full rulle på jobbet. Fick inget gjort igår eftersom det saknades viktiga delar. Allt tack vare Island...och denna jävla aska. Undrar hur många fabriker som faktiskt står still.

Men idag skulle det komma delar. Beställt snabb bud ifrån något jävla land som har en öppen flygplats. Delarna flygs ju in från japan, kina, taiwan o sååå...

Men men hoppas ni alla får en bra dag. Ha det bäst pussar Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0