Snart ny vecka

Jaha då var det snart måndag och mitt arbete kommer att dra igång. Det är lite spännande faktiskt. Dels hur det kommer gå i morgon bitti att hitta till rätt pendeltåg och allt sånt. Spännande spännande. Sen ska jag ju hitta från pendelstationen till DeLaval med...Men det löser sig nog. Sen var det med alla dessa koder o sånt.
Kommer ju inte ihåg hälften av det han sa sist. Var ju så jävla yr då...hade ju känslan av att svimma vilken sekund som helst sist.
Men det är ju sånt man kan oroa sig för imorgon.
Sen är det ju bara börja lära sig...

Det har varit en relativt lugn helg för mig eftersom jag har varit sjuk.
Och nästa helg ska jag kanske till Råcksta krog. Vi får se hur det blir med det. Inget som är bestämt än.

I veckan händer det inte heller något spännande förutom..onsdag=Mia jobbar torsdag=svänga förbi Norrköping

Jag känner mig inte helt kry än tyvärr men jag måste jobba. Jag är jätte ivrig att få komma in i arbetslivet igen. Det finns fan inget skönare än att komma hem o känna att man gjort något på dagen och är helt slut.
Det ska bli så ofantligt skönt att tjäna en stadig inkomst igen iaf.

Ja just det ja. Så är det deklarations tider nu. Så hoppas alla ni har börjat deklarera...senast 1 maj  glöm inte det!

Nej om man skulle börja hacka lök o lite sånt där. Ska laga mat fram tills Mia kommer hem.
Hon är hos sin far och firar sin lillasysters födelsedag. Jag fick inte följa med *snyft* men det är klart. Jag är ju inte riktigt frisk än så det skulle ju inte vara så snällt att smitta någon av dom.

Hörs imorgon bitti eller imorgon eftermiddag... får se vad jag hinner imorgon bitti. Ska ju med bussen som går 05:53... Oh vill ha bra lurar till mobilen. Hoppas jag får det på torsdag hehe *superglad*  Så tråkigt att lyssna på musik med dåliga lurar. Sen ska vi inte snacka om hur dålig musik jag har på min mobil. Tror inte jag kan ha radio. Hmmm det måste jag kolla nu.

Puss från eran Robin

Kommentarer
Postat av: TuwaLisa

Skulle du inte åka hit på fredag??

2010-04-11 @ 19:56:05
URL: http://tuwalisa.blogg.se/
Postat av: TuwaLisa

Men om du åker ner torsdag så kan vi ju inte ses.. Jag jobbar till 21:30... =(

2010-04-12 @ 12:55:07
URL: http://tuwalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0