Oj oj oj

Oj vad länge man sover när man jobbat ordentligt. Somna efter jobbet igår och sov nu fram till kl 6 imorse.
Sen dess så har man varit i tvättstugan hämtat tvätt, diskat, sopat, vikt kläder, betalat räkningar... ja u name it.

Men det är skönt. Är på bra humör och pigg o kry. Inte så ont i foten längre. Kan komma o gå lite.
Hmm brodern min antog att jag inte tålde något på jobbet. därav mina utslag. Som är borta nu. Vem var det som kommenterat och sagt att dom var nässelutslag?

Nej nu ska jag göra kaffe igen och frukost. Så man får något i magen. Sen måste jag till något köpcentrum. Måste ha nya skor. Har inga just nu... Det suger lite faktiskt.
Men men.. Annars då? hmm Öl ikväll antar jag. Beror på Elin vart hon ska gå ut osv.

Lite bilder från morgonen :

Detta är inte all tvätt...ligger 2 påsar på golvet  med!
En bild på hur stökigt det blev på jobbet i torsdags
Denna roliga sak känner Dennis igen... Det är en idiot sak man kan bli galen av den
Snygg outfit man hade i morse alltså hahahaha


Nja det var väl allt för denna gång!! Ha det bäst puss Robin
(kommentera gärna)

Kommentarer
Postat av: Catrine

Glömde skriva i namn sist, men det var jag som sa att det såg ut som nässelutslag.. Min syster brukar få så när hon inte tål något :)

2010-04-24 @ 14:06:30
Postat av: TuwaLisa

Va duktig du är... Du kan få komma hit o städa o fixa i ordning också... =)

2010-04-24 @ 21:20:54
URL: http://tuwalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0