Måndag

Jaha då var första arbetsdagen förbi och jag kan säga det att klockan bara sprang iväg....

Jävlar vad min hjärna är full av information idag...fått lära mig så jävla mycket nytt. Och nu är det ju bara få det att stanna kvar med. Se hur det går.

Det som är bra med denna arbetsplats är:
1.Gratis kaffe
2. Rent överallt
3. Rotations arbete
4. Schyssta chefer
5.  aja det räcker  vid 5... men den listan kommer ju utökas varteftersom...


Nu ska jag sätta mig i bilen antagligen och åka ut till Mia´s mamma och hämta en domkraft så man kan sätta sig imorgon efter jobbet o plocka bort dubben.

Måste bara fixa ett bra verktyg till det med. Se om jag har något här hemma.

Ha det bäst därute...
puss eran Robin

Kommentarer
Postat av: TuwaLisa

Hoppas du har haft en bra första dag på jobbet... =)

2010-04-12 @ 21:39:09
URL: http://tuwalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0