God morgon Tisdag

Nu är det tisdag. Dagarna rullar på. Igår efter jobbet så kom jag hem till en tom lägenhet. Min första tanke var. Vart håller hon hus??
Hon var uppe hos Micke. Så efter att ha skickat iväg lite till Ifmetall o fått skit jävla piss nyheter.
Så tog jag en dusch. Med detta i bakhuvudet så gick jag upp till Micke. Min skalle var full av tankar så glömde det jag skulle upp dit o göra. Kopiera anställningsavtalet.
Så när jag kom upp var det bara att åka 5 trappor ner igen. Och 5 trappor upp igen.
Sitta o försöka hålla en glad min. Det är inte lätt när man försöker ordna upp sitt liv o så kommer något sånt här.
Det suger häst pung!!!!

Men det är bara försöka ta nya tag o lösa situationen. Gick o lade mig ensam igår. En helt tyst o tom lägenhet svalde mig. Jag försvann i mörkret. Låg ensam med mina tankar, funderingar o framtidsplaner. Mia var ute på karaoke tävling på soft. Hade somnat när hon kom hem. Men jag vaknade när hon dundrade in genom dörren kl halv 3.
Orkar inte tänka och orkar inte bry mig. Åker o jobbar o gör något jag är bra på. Sväljer/låser in mig.

Nu så var jag inne i sovrummet o spelade in Mia med mobilen. Hon hade slagsmål o tjafs med någon i sömnen.
Så hon låg o skrek. O vifta med armarna. "Ditt pucko din Jävla IDIOT" Hoppas bara det inte var mig hon bråkade med.


Ser fram mot helgen! Få vara med vänner o skratta o känna att. Den personen vet jag hur den fungerar. Jag känner den personen. Jag vet vad jag kan säga till den personen. Och jag vet vad den personen tycker om mig.
Känner flera såna personer i Norrköping så det är ingen speciell person så ni vet det.

Finns ju iofs speciella personer i Norrköping med. Som har funnits där för mig sen barnsben känns det som.

Och så känns det som om jag börjar bli sjuk igen. Det är bara för att det är så förbaskat kallt här hemma. blir förkyld av att ligga under ett varmt duntäcke, och iskallt i luften. Det är min teori iaf.
Så har ont i halsen o känner mig hängig.

Nej off to work om 10 min. Spännande spännande. det som är så skönt är att jag får göra nya saker nu. Får lära mig nytt o då går dagarna förbaskat fort. Sen när jag kan detta så är det nästa sak. Och efter det. Nästa sak igen. 2 saker kvar att lära mig. Sen kan jag bygga en framstam helt själv. Det skulle vara riktigt coolt att göra.

Ha det bäst ni där ute! Puss robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0