Fortfarande förkyld

Jaha då så var det torsdag och man är fortfarande lika förkyld om inte värre...
Men det är bara åka till jobbet o se glad ut. Gud så trött jag är idag. Och om 15 min ska jag åka. Jag snooza en gång idag. Till 20 över 5. Därför det känns som om jag måste stressa. Men det var nog behövligt att sova 20 min extra.
Det var ju någon som höll mig vaken igår! hahaha...
Men det är så tråkigt att du hamnat i den sits du har. Och att du har de problemen du har. Lider verkligen med dig!
Önskar att det fanns mer man kunde göra för dig. Men allt jag kan göra är ju att finnas där o prata med.
Bara hoppas det blir bättre framöver.

Idag ska jag fråga Randstad om jag kan sluta tidigare imorgon.. runt 2. Så att jag hinner komma till Norrköping o göra mig i ordning för grill SNEDSTRECK födelsedags festen.

(Det går inte göra snestreck utan då kommer det upp någon ruta som det står "Snabbsökning" i... Någon som vet hur man får bort det?

Ser fram emot en rolig o skön helg med Polare o vänner. Hoppas på att få träffa folk jag inte träffat på länge nu!

Ha en bra torsdag allihop puss Robin

Ja och som ni märker är det en annorlunda design på min blogg det beror på att min andra gick sönder på något sätt. Bakgrunden var vit hela tiden, headern dök inte upp m.m... så struntade i den.
Så ni vet ska jag sätta mig någon dag o fixa med det där.
Får väl bli på min semester vecka haha en vecka på hela året vecka 31. Min födelsedag är även den veckan.

J.F.Y.I

Kommentarer
Postat av: TuwaLisa

Sorry... Hoppas du inte är alltför trött idag!

Jag vet att det är svårt att vet vad du kan göra men du gör allt du kan o det räcker gott o väl. Att bara prata annat o få tankarna på annat håll hjälper massor!!

J.F.Y.I?? Betyder?

2010-04-29 @ 09:26:42
URL: http://tuwalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0