Sådär ja...

Nu har man varit och köpt bilen. Den går utmärkt! Känns i plånboken men måste ju ha en bil.
Och nu till problemet! FAN vad dyrt det är med försäkringar för en som precis tagit körkort och är under 25...
Ett skambud från ett försäkringsbolag var ju hahaha...skrattretande. 20.000 per år. Haha Jo visst.
Men som tur är så finns det snälla personer på vissa företag som hjälper mig hitta det absolut billigaste.
ska få ett samtal om några minuter om vart jag ska försäkra bilen.
Hmm ja det blev ju ingen sömn nu. Fan kommer vara helt förstörd på jobbet!
Fan helvete. och nu är det ju övertid. OBLIGATORISK övertid på jobbet. minst 23 timmar iaf.

Hmm och varje lördag fram till jul.
Som tur är så tror jag att jag kan vara ledig på fredagar. Så blir ju att festa på torsdagarna när man kommer hem. Nej här kommer en bild på min nya pärla. Det är inte min som är på bilden men den är likadan!
Ha det bäst allihop så hörs vi inatt antagligen. Någon som vill ringa mig idag? Det är så tyst i min mobil nu för tiden. Man kan ju tro att alla har tappat sina mobiler. och med mobilerna mitt nr! Haha
nej men ha det bäst! puss puss



Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag har försäkrat min bil på "Dina försäkringar". De är billiga o faktiskt väldigt bra. Jag har min bil helförsäkrad där. Kolla med de! Tror de är bland de billigaste man kan få när man är under 25år.

Ha det gott!

//Annelie

2009-12-03 @ 11:29:45
Postat av: sanna

fasen vilken läckerbit! ja vill oxå ha bil. men helst en volvo c30 hehe

2009-12-03 @ 17:54:18
URL: http://kungtung.bubbleroom.se
Postat av: bella

Hej robin:)

2009-12-03 @ 23:27:16
URL: http://mittlivsomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0