Ohhh... dessa dagar alltså

Först så blir jag sjuk som fasen... INTE KUL.
Sen ringer dom från a-kassan o säger att dom inte kan skicka ut någon post igen. VA fan är det som strular igentligen? En enda positiv sak sa hon faktiskt. Att jag har mer pengar att vänta. Det är ju skönt att veta då min lön för december inte blir så stor. Jobbade ju bara 5 dagar i november så det är ju behövligt.
Hmm annars då? Jo se om jag klarar av denna dag som sagt. Som jag mår just nu klarar jag säkert bara några timmar på jobbet! OH! Jag vill inte vara sjuk. Jag vill jobba. Ju mer jag jobbar destomer känns det som jag får stanna kvar sen. Men men sånt som märks.

Ja Dan det tycker jag du ska göra. Det är ett sjukt roligt spel. En aning beroende framkallat bara...

Mer kaffe. brb....
Älskar mina kollegor. Det är så jäkla roligt att arbeta med dom!
 Hmm måste skaffa en kabel till mobilen så jag kan lägga upp nya bilder dagligen!

Skönt att veta att det inte bara är jag som är sjuk dessutom. Hatar när bara jag är sjuk. Känner mig så ynklig då. Men fasen. Det är ju skönt att vara ynklig ibland. ALLA vill ju ha någon som tar hand om en när man är sjuk.
Eller har jag fel? Finns det någon där ute som verkligen vill ligga ensam o se på tv o må dåligt ett tag?
Det har jag svårt att tänka mig. Jag vill hitta den där kärleken. Även om det så är kompis kärlek. En kompis som kan komma förbi med te och bröd typ. Alltså bara ställa upp. Det saknar jag.


Nej nu ska jag fixa musik innan man åker till jobbet. Strax kommer Gill på en kaffe. Roligt att prata lite skit oavsett om jag inte mår bra. Men hennes barn är ju med sjuka så smittchansen kommer från 2 håll!

Ha det bäst allihop och kommentera gärna. Finns inget bättre än att se massor kommentarer när jag kommer hem från jobbet vid 1 inatt. Ha det bäst! Puss o kram en liten bild på något ska jag nog hitta!



Några bilder när man mådde riktigt bra! (Har inget med ölen att göra)




Kommentarer
Postat av: TuwaLisa

Hoppas du blir bättre snart!! Må dåligt är aldrig kul...

2009-12-08 @ 13:42:06
URL: http://tuwalisa.blogg.se/
Postat av: dän the van

vafan, sjuk! vad? förkyld, brutet ben? poor bastard.



ajja får börja tanka D-A nu då, men tänker inte vara en feg fjant som dagge och lira med en fucking trainer! så lågt dagge!



ha det gubben

2009-12-10 @ 09:51:05
Postat av: Kevins mamma

Krya på dig :)

2009-12-12 @ 00:10:11
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: dän the van

inget nytt ännu! shape up :D



fan har inget att läsa på morgonen jue haha

2009-12-13 @ 08:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0