Jag hatar min bil

Eller rent tekniskt sätt är det inte bilens fel det är jävla batteriets. Dåligt batteri i den så har inte kommit iväg när jag behövt. Och inte startkablar har man i bilen heller! Fan jävla skit. Dåligt humör blir man på. Och att man sen dessutom har en jävla snuva som sitter i som fan. Det är inte heller kul. Stod o tänkte ut ett super långt blogg inlägg som jag skulle göra idag. Men orkar fan inte. Så trött på skit som skiter sig. Typ allt. Lägger ner allt med ragga också.  Trött på att allt jag någonsin gör bara blir fel på något sätt. Det är ju inte så jag vill att det ska vara iaf. Jag vill ha det "där". Hur fan får man det när man är som mig.? vad är det som är fel på mig? Kan jag inte hålla i något för en gångs skull.? Är jag en "Golddigger"? alltid ute efter något bättre. Fick höra det av en för ett tag sen. Och sen hon sa det så... fick det mig att tänka efter lite. När jag väl har haft det bra så har jag gjort något, eller dragit mig undan och på så sätt förstört det hela fina. Nej nu börjar Robin tänka o det gillar vi inte! FAN! Får ta en ny blogg o skriva ner mina tankar i bara. Så det bara blir bra o glada tankar i denna förjävla blogg helvete! Bra ordförråd har man med! haha älskar att svära. det är bra sätt att få ut aggressionerna på . HUR STAVAR MAN DET?! haha....

Nej nu måste man sova. Kanske ska upp till Polishuset imorgon och anmäla den fittan som körde över min fot!
Jag lovar er det var minst 40 taxibilar utanför McDonalds mitt stan. Och körde huller om buller. Fy vilken kaos. Jag har ju min rätt att gå där Dom har inte rätt att köra överallt där!

Nog om det. Ha det bäst och sov gott eller god morgon! Puss Robin

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!!!Aj att bli överkörd av taxi bil gör ju ont ju=(

ja det va lite svordomar med där men man får svära ibland...=) Men nä tror inte att du gör så mycket fel faktiskt du har nog bara inte hittat hon som kan uppskatta den underbara du e..=) Men när du minst anar det så står hon framför dig o allt faller på plats=) Annars känns det som rätt vanliga funderingar du har, såna som vi alla har mer eller mindre o kan väl inte mer än instämma i många av dina tankar=) Tanken på att ge allt som har med dejtande att göra har slagit mig en massa ggr nu kan jag säga...Blir ändå bara att man jämför o har sig o ger upp det till slut för det va INTE det där!!!=( Men du har så mycket att ge o betvivlar INTE en sek på att det en vacker dag kommer stå en kvinna där som får njuta av det!!!Men fram tills dess undvik de största niterna så du inte blir alltför trasig o kant stött... O du man ska aldrig sluta vilja ha det bästa det e så man utvecklas o alltid strävar framåt!!!!

Kram på dig i detta vinter vita land!!!

2009-12-15 @ 08:47:01
Postat av: TuwaLisa

Stackare... på vintern blir ju batterierna extra dåliga också. Jag hoppas att min bil startar idag.. =) Men det är ju en Volvo så det ska väl inte vara några problem.. hihi...



Jag tror inte att du alltid letar efter något bättre. Jag tror bara att du inte har hittat det rätta o en del i det hela kan vara att du inte riktigt vet vad du vill ha? Så är det med mig. Om jag inte vet vad jag vill ha är det lätt att byta/kasta bort saker/leta efter något annat. Samtidigt är det väl så att när något blir svårt - är det lätt att bara ge upp och leta vidare, att man inte riktigt orkar kämpa vidare..



Svär på du.. det hjälper =)

2009-12-15 @ 09:17:08
URL: http://tuwalisa.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag är kanske inte så flitig läsare men jag halkar in ibland =)



Håll dig lugn o fin o läs en bok så du får bättre ordförråd. Jag har flera bra böcker som jag kan rekommendera, kanske inte några som ger så bra ordförråd dock men du får annat o tänka på. =) Fråga om du vill ha titlarna.

Köp ett nytt batteri också så slipper du svära åt den stackars bilen. =)

Golddigger? Nja, man kanske kan få den uppfattningen om dig men det är du, o bara Du, som vet vad du vill ha o om du är en golddigger. Folk runt ikring dig kan bara ha egna åsikter o de ser ju bara utifrån sitt egna perspektiv, skit i de.

Hoppas du mår bra o att du tar hand om dig.

God jul o Gott nytt år

//Annelie

2009-12-21 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0