Im going trough changes

Idag har varit en tanke spridd dag. Mycket i huvudet. Mycket att tänka på. Men kom inte fram till något. Alltså det var mycket att tänka på men jag kunde inte fokusera tankarna. Allt flög runt i skallen. Och gör fortfarande.
Hade sååå mycket jag ville skriva i bloggen idag. Men jag håller det tillbaka istället. Väntar på att en viss person ska komma, den person jag kan prata med det om. Den personen finns inte i mitt liv än. Så det blir att vänta med det tills denna person kommer in i mitt liv. Och hoppas det inte tar för lång tid för det äter upp en inombords.

Istället så kommer jag prata om att det är sista dagen på jobbet imorgon. Och att jag bestämt mig för att ta mc kort i år. Till sommaren iaf. Fan så skönt det kommer bli. Även att alla säger att det blir din död... men en "newsflash" till er. Jag är inte rädd att dö. Dör gör alla. Det är bara frågan om när. Den dagen man blir rädd för döden är den dagen man slutar leva livet. Jag lever mitt liv. Så gott jag kan iaf.

Lyssnade på denna låt typ 40-50 gånger i rad. Fan så bra den är!!! Texten.... orden... shit




"Man kan inte ha kakan och äta kakan"

Kommentarer
Postat av: TuwaLisa

Varför kan du inte prata med mig.. du har ju alltid sagt att du kan det.. Jag finns och vill lyssna..

2009-12-22 @ 09:11:48
URL: http://tuwalisa.blogg.se/
Postat av: TuwaLisa

Jag vet att du inte är rädd för att dö.. det är ju det som skrämmer mig...

2009-12-22 @ 16:02:00
URL: http://tuwalisa.blogg.se/
Postat av: Mia

Jasså du har kommit på det nu att man inte kan ha kakan kvar o ändå äta den

2009-12-28 @ 10:23:31
Postat av: yobo

HEHEHE RACKARE

2009-12-31 @ 02:56:48
Postat av: Mia

hej!!!!Har du hittat den som du kan prata med...?finns personen i ditt liv nu??=) o ja jag vet exakt hur det känns när tankarna går så fort att man hinner inte ens tänka klart den förens det kommer en ny!!!Men finns här precis bredvid dig!!!Mitt fina allt!!

Puss

2010-01-29 @ 11:28:32
URL: http://missardenstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0