Förlåt

...för att jag varit så dålig på att skriva. Men har haft fullt upp på jobbet.
 Även jobbat idag. Från halv 7 imorse tills nyss. Fan vad dagen gick undan. Jag tog inte en rast utan jobbade bara på som fan för att få gå hem tidigare. Och det löste sig ju!

Nu ska jag duscha och göra mig iordning för att lilla Ville fyller år. Han är så söt så!
Sen ikväll blir det förhoppnings fest. Vet ni någon så kan ni väl höra av er? Mitt nr är : 0739775349
Hmm hoppas det bara är polare som läser denna blogg hahah. Så man inte får någon idiot efter sig. Men men så är det.! Jaha nu då.... Snart jul med. Det suger ju. Vill ha sommar o ny bil. Det är sjukt vad snabbt pengar försvinner. Och nu kände jag hur hungrig jag blev. Ska nog äta något innan jag hoppar in i duschen. Hörs förhoppningsvis ikväll ni som ringer eller smsar!

PS.. Dan

Puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Emma

Mosters lilla älskling :) Han är så söt. Hoppas han fick en fin födelesedag. Min lilla plutt fyler år imorgon :)

2009-12-05 @ 12:30:49
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/
Postat av: emmababbyys

Gud vilken söt unge :o

2009-12-05 @ 13:49:04
URL: http://emmababyys.blogg.se/
Postat av: Kevins mamma

Aaa, jag vet!

Men som ja skrev, klart han Glenn kan få ta en ram eller något sånt..Men han behöver inte ha så mycket mera. Med tanka på att alla doppresent som vi har, de står framme i skåp. Och de kommer ju göra även det nu när jag kommer att flytta också!

Allt är bara så komplicerat, men det löser sig säkert :)

2009-12-05 @ 14:01:04
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: dän the van

tjo mate,



hur ofta uppdaterar du bloggen? är nyfiken på vad som händer i ditt liv <3

2009-12-07 @ 12:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0