Fan så störande

Nu har jag fasen försökt som fan med att få in en annan "font" på min text. Det är så jäkla jobbigt kan jag lova. D
Det som jag behöver göra är ju att få den "font" jag vill ha att den ska laddas upp till er som kollar på min sida. Medans min sida laddar. JÄVLIGT komplicerat. Hoppas min bror kan sätta sig o hjälpa mig med det någon dag.

Men nu så länge så får det se ut som det gör. Ska göra det svin snyggt någon annan dag. Nu är jag sjuk igen...förkyld! Har ju säkert mig själv att skylla.Så som jag varit ute o sprungit i kylan!


Hmm idag händer inte mycket. Matte o Dexter kom precis från Biltema o Ikea. Dom har varit borta sen kl 10 imorse snacka om att dom måste gått runt. Och i mellan dagarna.

Annars då? Hmm har mycket jag vill berätta men har fortfarande inte hittat den personen jag kan göra det för.
Men nu blir det kaffe och sååå ha det bäst allihop så höres vi!


"Ordet om ska inte finnas"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0