Onsdagens ord

Hej och godmorgon till en underbar Onsdag. Det är iaf en underbar onsdag för mig. Var o träna igår. Elfa o jag vi körde armar och lite mage, Det kan jag lova känns i armarna idag. Även att vi  stretcha rätt. Haha hade en rodd tävling med.
Jag som inte vet hur jobbigt det är tänkte att "Hehe vi kör 5000 m, det borde vi väl klara eller hur?" ha ... jo visst. När jag var på 400 m var jag helt slut. Men vi kom iaf upp till 1000 och Elfa vann med 30 m.

Idag ska ska jag jobba "ovanligt va" sen är det bara att sitta hemma resten av kvällen för att jag ska tvätta en jävla massa tvätt och fixa i Elfa´s Sovrum.
Sen måste jag nog hem till mig en snabbis. Fan allt ska ju åka på fredag-lördag. Och jag tror inte jag behöver någon flytt hjälp men tack ändå grabbar!


Detta tycker jag är lite läskigt:
Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet.

tänkte ladda upp lite sköna bilder men det blev inte så.

Är det bara jag som tänker på dig? Eller? Fan. Detta är ju jobbigare än vad man tror när man ger sig in i leken. Men den som ger sig in i leken får leken tåla.


Nej men nu får alla ha det så bra... alla förutom 1 - 2 st. MohahahaSå jävla fin bild på combo

Kommentarer
Postat av: Helén

Tisdag eller onsdag? hmm, det är väldigt svårt att hålla reda på dagarna ;)

2008-09-24 @ 19:06:45
Postat av: Snoppdjur

Vart tränar du ?:p

2008-09-24 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0