Storstädning

Oh är fortfarande helt slut i kroppen. Snacka om att jag gjorde en stor städning hos elfa igår. Började runt 4-5 höll på fram till halv 12. Och är inte färdig än på långa vägar. Men det börjar se väldigt bra ut nu.
känns jävligt skönt!

Hmm idag måste man ju nästan upp till sin egen lägenhet med...och hämta o betala räkninga!´Jippi!!
Har nästan fått bort det mesta i lägenheten men det är fortfarande mycket saker kvar att göra där.
Men det kommer nog lösa sig det där du. Måste hinna förbi gymmet idag med...vill känna den sköna känslan efter att man har kört ett hårt pass. HELT UNDERBART!

Hmm Vem Andreas är det om man får fråga? Sidan heter iaf www.Stayhard.se och det är dyrt bara så du vet

Måste bara få tacka alla som läser min blogg. Ni är anledningen till att jag fortsätter skriva.

Önskar alla kunde skicka en bild på sig så jag kan lägga upp här. Skulle vara lite roligt!

Förresten syrran. Vi måste ta den där fika snart. Ta med Felicia då!


Lite bilder från jobbet:


 Roligt man kan ha va?
 Snart ska vi ha inventering och räkna allt i varje pall och då är detta en av 5 pallställningar


Hör av dig idag om du vill prata lite?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lillajag

Hmm.. jag vet inte ens vad det är för brev så jag vet inte. När får jag det som du skrev när du satt inne? och sen var det väl nått mer.. Du har lovat mig det. Måste fråga; är det jag som får höra av idag? Troligtvis är det väl inte det men jag bara undrar.

2008-09-25 @ 08:19:35
Postat av: sarah

I vilbergen (:

2008-09-25 @ 19:49:24
Postat av: Syrran

Ja vi måste verkligen ta den där fikan snart, det har hänt lite tråkigheter så.....Självklart tar jag med Felicia, hon tjatar om dig nästan hela tiden och Hampus tjatar om Dennis....Kram på dig och du stört sköna kläder......Du kommer bli giftig,vilket du redan är i för sig...

2008-09-25 @ 19:58:00
Postat av: Jennie

Tänk om ja inte vågar skicka en bild på mig:P

2008-09-25 @ 22:12:42
Postat av: eh ja

saknar lite...

2008-09-26 @ 16:01:29
Postat av: Andreas

Andreas Olsson så klart! Vi var kompisar way back. Apropå kläderna så var de snygga, men dyra som du sa :P

2008-09-26 @ 23:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0