Spräckt fisring

Förlåt för Titeln... Kom inte på någt för en fredag. Om jag hmm inte skulle skrivit fredag kanske?
Oh jaha. Stressigt som fan på jobbet igår. Men jobbade i som bara fan kan jag säga. Haha. Det var fan den mest stressiga dag på jobbet någonsin.

Sen direkt efter jobbet blev det gymet igen. Stavas det med ett eller två m?
Körde bröst och axlar. Känns idag haha jävlar alltså. Hmm efter (gymmet)? så blev det att simma några längder. Sen leka lite i bubbelpoolen med Elfa. Vi träffade också Helene på badet det var roligt. "Din fege fan"

Här ville jag bara flika in att jag snubbla in på en blogg som verkligen är värd att läsas.
http://jagefrisk.blogg.se/

När vi skulle gå hem så satt du ju där... Pluggade på en bänk brevid poolen. Jag ville gå fram o säga hej. Och vara snäll som bara Robin kan vara. Men det var något som satte stopp. Jag vände på huvudet och gick in i duschen.
Ska det bli så varje gång nu? Bara för att? ja du..inte enkel fråga det där.

Sofie får jag fråga vem R är? Kan det vara jag? men det betvivlar jag. haha bara undrar.... Istället för att smyga med det menar jag.


Men men. Jag som älskar bilder kommer nu lägga upp några till tror jag !
Eller så vill jag nog höra önskemål på vilka bilder/filmer jag ska lägga upp.
Kommer idag lägga upp helt Färska filmer från youtube som vi spelat in istället. Kommentera mera nu! Det är fan 40 pers som läser min blogg med det är alltid 4 personer som jämt kommenterar. Samma personer varenda gång





Min gitarr i göteborgs semestern




Jimmy Gifter sig på en fest





Jag spankar Samme ett antal gånger haha

Om det är någon som har något att invända mot dessa youtube klipp så säg till så kanske de kan redigeras om!

Tack för mig Puss /// Robin

Kommentarer
Postat av: Arlene

tva m, my friend!!

2008-09-19 @ 20:28:18
URL: http://jamarl.blogg.se/
Postat av: Anonym

HELÉN tack, inte Helene!

Din paranoida jävel ;), svårt ord det där!! :P

2008-09-19 @ 21:22:58
Postat av: Annelie

Tack hjärtat! det värmde!

Har ju sagt att jag är värdelös på den här blogg skiten... :/

2008-09-21 @ 13:18:44
URL: http://muppjavel.blogg.se/
Postat av: Anonym

du verkar vara en ganska egenkär person som inte har så mycket att säga.

2008-09-21 @ 15:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0