Söndag morgon

duVakna nyss upp i Elfa´s säng. Kul att man sov bort hela lördagen då!! Fan!  Vaknade ju klockan 18:00 hos Issa, åkte hem till Elfa, lagade mat och såg på film som jag somnade till. Ovanligt? Sen så gick jag in och la mig i sängen. Rolig lördag? haha.
Idag vet ´jag inte vad som händer men det får vi se. Vet iaf att jag och Elfa ska ut o springa. Får bli 2 varv idag.
Det är underbart att ha kommit igång med det. Sen den 25:e så blir det att gå o köpa gym kortet,.

Hmm gissa vem som ska flytta in i min lägenhet? Martin o Sofie! Fan vad kul. Se om dom trivs lika mycket som jag gjort.!

fan vad dåligt det är  med lägenheter och så. Vill fan ha en i närheten av jobbet. Skulle vara skönt. Eller en billig jävel o spara pengar så jag någon gång kommer ifrån denna jävla stad.!
Men men nu kommer lite gamla bilder för skojs skull 


kärlekJag hos martin o sofihhaha cooolt kort

Jag jag jag jag jag

Kommentarer
Postat av: eh, jag :)

het het het :)

2008-09-14 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0