Robin For the win!!

Fan har fått på huvudet att säga "for the win" ibland...hatar det ordet hahah men så är det ju! Det är ju bara dåliga låtar och dåliga ord som man börjar använda/sjunga.

Hmm är glad nu för att jag har börjat träna ordetntligt. Var nere på badhuset igår och köpte mitt efterlängtade årskort.
Jag och Elfa kunde inte hålla oss så  vi gick upp och tog en tränings runda+ sim runda. Blir idag med!!
Fan vad det känns att man är otränad kan jag säga. Helvete orkade ingenting!

                                                                        Om gym!
Haha finns så roliga människor på gym igentligen... Du har den där kill treon som står vid hantlarna och har linnen och svarta handskar på sig. Står mest och snackar och käkar steroider. haha Lagaom gyllenbruna och håret fixat och allt.
Sen har du killarna/männen som sitter vid en mag maskin med lite mage och beundrar dom. Eller iaf kollar när dom tränar och försöker efter apa dom.
Sen har vi "gubben" den gamla veteranen som säger att han tränat nästan hela sitt liv. Men om man kastar på honom lite skägg skulle han se ut som jultomten.
Sen efter det så kommer den kända sorten "drivarn" Det är en kille som går fram till en maskin sträcker lite på sig. börjar köra typ 10 rep sen reser sig upp och går till nästa maskin. haha.
Sen kommer ju den bästa sorten. Det är ju tjejerna som vet hur man tränar. Och om du har sett en så vet du vad jag menar!


Länge sen jag hade lite bilder va?


Samme hos migFråga mig inte vad han håller på medLigger utslagen vid tunnelbananDen öldrickande polisenMaskerad Fest i Stockholm
Elfa kör serenadSå jävla fin bild på comboSå kan det gå :P




Hörs?? ALDRIG!
     

Kommentarer
Postat av: Arlene

sparat numret, och raderat kommentaren =)

2008-09-18 @ 14:07:13
URL: http://jamarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0