När jag är trött då blir det info listor

INFO :
Namn: Robin

Födelsedag: 6 Aug

Hemstad: Norrköping

Ögonfärg: Tråkigt medelsvensson-blå
Hårfärg: Vet ej

Längd: 180 cm
Höger/Vänsterhänt: Höger

Värsta vana: Festar tills solen börjat gå ner ...- igen

Stjärntecken: Lejon

Sko-stlk: 44-45

Är dina föräldrar skilda: Ja

Kär? Tror jag inte

Skor idag: Arbetskängor

Din svaghet: Att tacka nej

Dina rädslor: Såra min familj

Mål för det här året: Körkort

Mest använda fras på msn: hmm :P

Det första du tänker på när du vaknar: Ännu en dag i helvetet

Dina bästa kännetecken: Blå kläder, smal, rakad

När går du och lägger dig: runt 23:00

Mest saknade minne: 16 års tiden


Du?

Svär: JA

Sjunger bra: Antar det hahaha

Duschar dagligen: Jo det händer

Tycker att du är attraktiv: Absolut måste man ju göra

Kommer överens med dina föräldrar: Nja kan jag inte påstå

Gillar åska: ABSOLUT!

Spelar något instrument: Ja några stycken

Äger en iPod: Nej, sett i en film att dom kan attackera människor 

Går till kyrkan: Nej

Sover med gosedjur: Om jag inte sover över hos någon som har det haha

För dagbok: Funkar blogg?

Dansar i regn: Om jag är ensam "KANSKE"

Sjunger i duschen: Skriker mer


Senast du:

Skrattade: Igår åt Elfa´s sjuka humor

Grät: Minns inte faktiskt tihi

Filmen du såg: Det var Get Smart

Tuggade tuggumi: Enda sen jag slutade röka så tuggar jag tuggummi konstant

Drog ett skämt: Kan fan inga skämt

Sång du sjöng: Volbeat - Maybeline (orkar inte skriva ut hela namnet)




Förlåt allihop men orkar verkligen inte skriva i bloggen så mycket...ingen som kommenterar förutom någon H...hmm....hmm.. undrar vem!!!
Många anonyma som börjat höra av sig...lite halvläskigt ! hahah nej då men men . Hoppas alla har det bra iaf? Det har jag förutom att det är måndag och en hel jävla vecka kvar tills lön! lite mer då? ... men men nu ska jag kolla runt lite på nätet Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0