Måndag morgon

Jaha då var det måndag igen. Riktigt träligt att veta att man ska jobba i några dagar igen. Innan man får ta det lugnt.
Träning blir det inte heller förrän på onsdag. Elfa är inte ledig förrän då.Var på palace i fredags.
Stod mycket och dansa med Vanessa, anna och alla.
Haha en kille kom fram o stötte till Vanessa så hon spillde på sig. Då tar hon och häller ut hela sin grogg över honom.
Han står helt chockad och vi fortsätter att dansa. Efter tag ska han gå  därifrån och sätter sin armbåge i bröstet på vanessa. jag blir´riktigt förbannad och kastar mig efter honom. Tar nacksving på honom och slänger iväg honom en bit längre bort. Där stod vakterna redo för att kasta ut honom.
Men kvällen lider framåt och vi står ute och röker. När det plötsligt kommer fram 4-5 st i ett led till mig.
Tar stryp grepp på mig och undrar vafan jag kastade deras kompis för. Haha dom var typ kartiga i några sekunder sen så stod dom omringade av ncb då var det inte lika roligt för dom längre.


Var också o träna i fredags. Med Emma hahaha det var det roligaste jag sett. Hon kan inte ha lyft ett finger. Tränade några sekunder på varje maskin sen ont i musklerna :D
men men träning är ju inte gjort åt alla o så är det ju bara.
Fan måste träna biceps med eller hur lillebror!!!


Här kommer lite bilder på hur jag skulle sett ut eller ska se ut...


         Som barn           30 åring                     70 åring                  svart


       Asiatisk                    Indisk                 Kvinnlig               El Greko


    Målning                          Måling till             Manga                 Full


 Schimpans



Sidan heter http://morph.cs.st-andrews.ac.uk//Transformer/ om ni vill testa på


Puss Robin


Kommentarer
Postat av: sara

haha alltså, det här va det roligaste. fan vad kul. hahaha

2008-09-29 @ 10:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0