Jobbiga tanke

Det var så lätt.... några ord i min skalle och sen var delen i mitt hjärta som tyngt ner mig ett bra tag nu borta!
Eller lätt var det ju inte heller men fan... ska man göra då?
Du fattar ju helt enkelt inte!!!
Det kommer dröja länge innan jag är som jag var som jag skulle varit från början
 men men fan skitsamma...gjort är gjort...

NU kanske man kan komma vidare i livet utan några lösa trådar som hänger o släpar ner ens fart! För det är precis vad det gjort sen den dagen det tog slut. Det har bara slöat ner mig. Försökte men insåg nu att det är väl för fan ingen mening!

Är på riktigt jävla slagsmåls humör nu! Fan KOM DÅ!!!!
 Helvete....


Ha en piss vecka allihop! Min vecka kommer vara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0