God morgon Tisdag

Idag är det en sån där innehelvetesjävlaäckel Tisdag. Är svin trött., ändå låg jag 30 min extra o drog mig i sängen. Jävla skit!

Hatar att vara seg på morgonen. Det är ju så skönt att gå upp pigg och ta på sig och nästan längta tills man går ut i kylan.
Det gör iaf jag och jag förstår om ni tycker jag är dum i huvudet. Brb...ska bara hämta kaffe.

Så då var det gjort.
Hmm idag ska man ut o springa igen då. Fan det är en jävla skillnad från första gången jag sprang och nu kan jag säga.
Så jävla skönt!

Varför känner jag mig hatad för? Vilka är det som sänder ut den signalen så starkt att det kan ta på mig?...PÅ MIG?!
Jag brukar väl inte vara så jävla känslig mot sånt? Eller är det bara en fasad jag byggt upp?
Klart vem som helst får hata mig. Men det är ju det att jag brukar oftast vilja veta varför.
Men vet en som inte tycker om mig längre iaf. Och det förstår jag absolut. Men det var ju det enda sättet att få dig att tycka illa om mig! Men men

Nog om det. Imorgon är det ju onsdag som vanligt varje vecka efter tisdag och idag har jag inte skrivit något roligt om något. Så nu får det bli en liten film? hmm vad för film vet jag ej än men tar ett tag att lägga upp.. Puss på er 



              Matte o Dennis kör radiobilarna jätte fulla i Liseberg! Ps... vi är fulla syns i slutet





                                             

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du blev ju inte så populär i fredags när vi gick från Palace till Wasa :-D Mer hatad då tror ja ;-) hehe

2008-09-16 @ 09:05:01
Postat av: Syrran

kul att du har kommit i gång att springa!!! Saknar dig!!

2008-09-16 @ 12:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0