Det är så jag säger det!

En liten fråga till alla först. Försök kommentera o svara om ni kan.
Om ni varit tillsammans med en person i 1 år och 1 månad och bott ihop under 8 månader. Hur lång tid skulle ni behöva för att bli kär i en annan efter det?

Kommentera även detta om ni har lust:´
"Tydligen är jag inte lika fjantig som du iallafall eftersom du tog åt dig och skrev om mig i din tråkiga blogg!
Och eftersom jag fortfarande inte tycker att du skriver säskilt intressant så ska jag inte slösa min dyrbara tid på att kolla in här längre, för bättre blir det ju inte verkar det som"


Jag som trodde en blogg skulle handla om vad som händer i "mitt" liv o vad jag gör i "mitt" liv. Men antar att det inte går ifall fjantar som denna nisse ska försöka få mig att må dåligt över min blogg. Anledningen att jag sätter ut detta i bloggen är bara för att visa resten av världen att det finns så konstigt folk som blir tjuriga över så konstiga saker så det inte är sant. Lixom... skriva till mig att jag har en tråkig blogg och att personen inte kommer läsa den längre? FINE...gör inte det. Finns fortfarande massor folk som vill läsa den. hahahah

Beställt lite nya kläder för en billig peng med. Blir mer nästa månad!



Det blev lite mer än jag tänk mig! hahahah Men men kommentera nu allihop. Älskar att läsa vissas !!!


Kommentarer
Postat av: Litan

Grymmt snygga kläder synd att jag ej är snubbe då hade jag snott dom från dig

2008-09-23 @ 11:29:29
Postat av: dexthaa

han har ju stavat fel på säskilt..

2008-09-23 @ 20:05:45
URL: http://dexthaa.blogg.se/
Postat av: Nina

Det är svårt att svara på robin hur lång tid det det beror ju på som sakt va, det beror på från person till person, det kan ta 1dag till 10år eller kortare, man kan ju inte hjälpa om man blir kär i en annan person :D

2008-09-23 @ 20:19:26
URL: http://ninizens
Postat av: Joanna

snygga byxor faktiskt :D

2008-09-23 @ 20:53:10
Postat av: :P

Om du varit tillsammans med nån i över 5 år o bott ihop nästan hela tiden hur lång tid skule det ta för dig att bli kär i en annan? Mkt bättre fråga som ja kan svaret på :P

2008-09-23 @ 21:17:52
Postat av: Fröken Andersson

Det finns folk till allt... Bara för den inte har någe liv och måste klaga på andra...



Kärleken kanske finns bakom nästa hörn... Hoppas det löser sig :)

2008-09-23 @ 22:18:19
Postat av: Andreas

På vilken sida finns dom kläderna?

2008-09-24 @ 11:57:03
Postat av: Louise

Eller hur, har man vart tillsammans fem år och ni har ett barn på G, hur lång tid tar det då innan man blir kär i en annan?

Jag akn svara att det tog då inte många dagar...

2008-09-24 @ 22:33:26
URL: http://singelmorsan.bloggagratis.se
Postat av: Caroline

Me like byxorna MEGA :D

2008-09-28 @ 16:24:54
URL: http://secondhandtramp.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Hoppas allt är bra med dig bobbin ^^

2008-10-03 @ 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0