Goodbye cruel world

Vet dock inte om jag stavat rätt på "cruel" men det är ju bara jag och 23-27 st till som läser denna blogg så det spelar ju ingen roll. Alla ni känner ju säkert mig med haha då vet ni ju hur jag är som person.


Men skulle bara säga hej då till allihop ifall det inte går som planerat idag. Var en trevlig tid på jorden och ni har varit underbara. Tack hej.

Hmm ni som inte fattar vad jag snackar om kan knalla in på denna sida o kolla.

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1293738/forskare-i-morgon-gar-jorden-under

men men idag blir det nog lugnt efter jobbet. Ska bara chilla. Så om "NÅGON" vill hitta på något så är det bara höra av sig till mítt nr. Har comviq och inga pengar så tänk på det ni som inte har comviq. Skriv inte o förvänta er svar.

Hmm hade tänkt lägga upp lite bilder här men vet ej om jag vågar... haha dom är lite känsliga! Har på mig lite konstiga kläder o så hahah... men nån bild blir det här !




Här kommer lite du kan heta på msn...efter ditt orginal namn :


"Du får aldrig motsäga dig själv alltid"

"Personer som förolämpar andra är idioter"

"Var alltid ärlig, även om du inte menar det"

"Var noga med att inte börja på ett ordspråk du inte kan avsl...."

"Du ska älska din nästa såsom dig själv,Tja...tål världen så mycket kärlek?"

"Alla har de sina kärleks affärer, Jag har stängt min"

"Alla älskar en fet man"

"2006 slutade jag med både sprit och sex, det var de värsta 20 min i mitt liv"

"Afrikansk Roulette: Man stoppar in kuken genom ett av 5 hål i väggen. Bakom fyra st är det bögar bakom det femte en kannibal"

"Den perfekte älskaren är hon som förvandlar sig till en pizza kl 04:00"

"Det var inte lampan Alladin gnuggade"

"Det är mycket olämpligt att göra stickprov på kondomer"

"Han var så darrhänt att det gick för honom varje gång han skulle kissa"

Hahahaha
"Igår sa min flickvän till mig :
DU är PERVERS!!! jag svarade:
Det är ett stort ord för en nioåring!"


"Min mor var som en syster till mig. Fast vi hade inte sex lika ofta"

"Jag har sju intressen - Sex och öl"

"Citerar andra gör bara de som själva inte har något att säga"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0