Varför så svårt?

Varför ska det jämt vara så svårt att släppa någon ur sitt liv? Oavsett om det är kompisar eller ex.
Någon som betytt mycket för dig men inte gör det  längre borde det inte vara lätt att bara låta dom gå?
Men nej tydligen inte för mig!

Igår satt jag o prata med Ronja. det var roligt!!! Tack gumman!

jaha så ska man ju på polisförhör idag...pga en liten skitsak som hände för ett bra tag sen.
se hur det kommer gå då.


Beställde tid till  uppkörning igår med! Ska bli skönt att få det där jävla kortet. Trött på att alla fjantar ska få det före mig. Men jag har ju ingen annan än mig själv att skylla för det.


Vet att jag slutat skriva något intressant men det är för att jag är så jävla trött på morgonen nu för tiden. Spelar ingen roll när jag går och lägger mig. Bristen på  kaffe kanske?

ohhhh skulle vilja sova i typ 10.-12 timmar till! eller typ 1.
Och så mår jag dåligt över att det var några dagar sen som vi var o träna med! Fan fan fan får lösa det där på något sätt idag.Göra någon forms träning.

Såg en jätte bra film igår "Taken" handlar om att en pensionerad typ livvakts dotter ska åka utomlands och blir kidnappad. Pappan gör då vad som helst för att få tillbaka henne. "good luck" är en skön kommentar i filmen. Se den så förstår ni....
Rekomenderad 5/5 får den iaf.


Shit Robin har börjat äta gröt på morgonen nu...satans så gott. Glömt bort hur gott det var med gröt. inte ätit det på säkert 1 år .om inte mer...

Nej nu måste jag typ fila gaddarna och sen cykla till jobbet. ännu en dag där. Fast kortare än de flesta. För slutar ju halv 3... hihi...

"Det är samma stjärna, bara attt vi tar olika väger mot den"
Puss på er alla / Robin

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hejsan, hörde att du träffade på min syrra i fredags, smakade hon gott??? hihihi. Kan bara säga att jag är i samma sitts, kan inte släppa taget alltså.......Hade

2008-10-14 @ 13:59:48
Postat av: dexthaa

hah..käka oxå gröt imorse..

2008-10-14 @ 14:39:59
URL: http://dexthaa.blogg.se/
Postat av: Arlene

det ar ju javligt snyggt pa killar att ha pa insidan av handleden/nedre armen (hur man nu forklarar det... hehe). annars ar ju ovre armen alltid en favorit for alla. kan du inte satta ut bilder pa den/dom du har nu? kram

2008-10-15 @ 13:59:12
URL: http://jamarl.blogg.se/
Postat av: Helén

Hmmpf, inget å läsa idag :O

2008-10-15 @ 20:49:34
URL: http://ekblom.blogg.se/
Postat av: Thina

Pff du är fjant!

2008-10-16 @ 14:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0