tränar...

Igår var jag Dexter o Anna och körde lite bowling...kan ju säga så här att jag verkar träna till paraolympics medans Dexter o Anna redan vunnit den 2032104068 ggr....det gick skit igår. haha men tog igen i slutet på Dexter och jag förlorade bara med 10 poäng.

Senare idag ska jag och Elfa ut o köra lite 4 hjuling. Förhoppningsvis en varsin.

Det ska bli så kul så.... älskar att köra fort på något "mc" fordon.
Det är en frihetskänsla.
Därför lilla Robin måste ta mc kort någon dag...så han kan dö. För det skulle bli min död. Men vem är rädd för döden?

Vi hörs senare idag. är så sliten !!! Puss Robin

Skulle bara säga det att med tanke på inlägget "Topp 5 saker Robin tänder på"´ så vet jag en tjej som har allt det där...och hon inser inte det själv!!! Fan dig!

Kommentarer
Postat av: Dexthaa

1 poäng var de väl ändå jag vann med :P

2008-10-29 @ 14:35:20
URL: http://dexthaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0