Sjuk i huvudet

Oh full rulle denna helg med då! Fan måste lära mig ta det lugnt någon dag. Detta tar ju på krafterna.
Gick fan o la mig kl 8 igår ikväll sov fram till typ 05:20 ... fan något är fel det är något som inte stämmer med mig längre.
Jag är fan inte samma person som jag förr var. Vet inte om det är dåligt eller bra. Men i överlag så måste jag säga att helgen varit bra.

Fredagen började med att jag o Elfa fixade lite allt möjligt. Sen så kom hans lillebror och Hägga o hans tjej. Vi drack lite hos elfa innan vi sedan gick vidare hem till Vanessa. Där var det rökigt. Så lilla Robin satt i hennes sov rum hela kvällen. Var skönt eftersom det var där musiken var. Runt 12 tiden så skulle vi få skjuts av Thina någonstans. Men vi tog för lång tid på oss så hon han och åka. Då fanns det inget val än att vi gick hem till Elfa igen. Väl där så tog vi och käka lite o leta runt efter fest.Vanessa o dom ringde o sa att vi skulle komma till wasa. Så betalade dom en öl var.
Sagt o gjort vi gick ner mot wasa. fulla som fan gömde vi öl utanför och gick före i kön. Lång jävla kö var det och vi slank bara in före alla. Rätt skön känsla som man skulle kunna leva med. På wasa blev det ju det gamla vanliga. Att dansa o dricka.
JÄVLA kärringen som slog ut min sista öl. Den som såg så god ut. fan.

Lördagen så försov man sig ju.. skulle hämtat Carro på stationen vid 2 tiden. Men nu var det ju så att jag vaknade då....haha så snabbt hem till Elfa o se vart han var, han var hos sin mor o far. Men han skyndade sig hit. Och vi hämtade upp en halv irriterad Carro.
Direkt när vi kom hem så var det ju bara sätta igång o små festa lite. Planen var ju att vi skulle se matchen hos Elfa men så blev det inte riktigt.
Men iaf. Vid klockan 5 kom Matte. Då var det jag,han o Carro som började spela "kung" och det tog typ 40 min sen var Carro helt borta...haha hon spydde lite varstans och sen gick hon  o däcka i köket.

VI sket ju i det och festade vidare. VI åkte hem till Martina (Elfa´s kollega) och såg matchen... Men det kan jag ju säga att det är sista gången jag ser matchen hos en tjej.
Hon skulle platta håret. och när hon sätter i kontakten så går proppen.! Jävlar vilket liv det blev...speciellt på Matte.
Det tog några minuter för boxern att starta om. Under den tiden så satt vi killar och "klanka" ner så mycket vi kunde på just Martina o liknande tjejer haha. Efter matchen gick jag hem trött som fan. Och Elfa o dom gick till wasa tror jag.


Söndagen utgick på att jag låg o sov-sov-sov-sov och sov... Det var väl skönt det med.












Varför bryr jag mig ens om dig!!!?? Tjänar ju inget på det!? Förutom ett jobbigt inre!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hahaha.. ja är facktiskt inte en sån tjej iaf.. :P eller hur??? ? din helg va iaf mer lyckad än min=?

2008-10-13 @ 09:47:08
URL: http://justlikebarbie.blogg.se/
Postat av: Fröken Andersson

Platta hår under match ? Sånt har man ju inte tid med då . =P

2008-10-13 @ 14:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0