Hmm en dag utan något...

Oh vad trött jag är...detta kommer nog bli en sju helvetes seg dag.

 Men igår var jag iaf och köpte halloween utstyrseln. Det var ju klockrent. Jag, matte, Dexter och dennis var ju tvungna att testa det.. Så vi gick hem till Henka på poker kväll. Förlorade gjorde alla utom Dennis. Men vi fortsatte iaf ner till Dehli och tog en öl. Med utstyrseln. och solbrillor. och tomteluva. (istället för vikingahorn)

Jag ber om ursäkt om jag varit dålig på att blogga och detta då skadat någon som har ett ständigt behov av mig. finns ju faktiskt sånt folk! haha
 nej men ärligt så har jag haft ide torka.

Idag ska jag bara hem direkt efter jobbet och sätta mig här. Så om du vill så hörs vi vid 4 tiden.

"Tänker på dig varje dag"






Ha en bra dag så  hörs vi senare då?
Puss




Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja trodde du visste att ja var gravid :P

Men snart är det dax äntligen :)

Det är så svårt att förklara hur man får dit de där. Men gå in på www.designadinblogg.se så hittar du de där

2008-10-28 @ 09:52:20
URL: http://emmaahlindgren.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha va roliga ni är då :-) Fina bilder :-D

2008-10-28 @ 16:25:30
URL: http://svea1488.blogg.se/
Postat av: TuwaLisa

Sorry att jag inte fikade med dig idag..! Tyvärr behövde jag vila och enligt sjukvårdsupplysningen var det något jag var tvungen att göra. Sitter och funderar på kläder inför imorn, har just nu idétorka men det löser sig säkert. Jag hoppas att vi ses imorn på Club Aqua.. Jag kan ringa dig imorn så får vi se! Ha en bra kväll så hörs vi imorn.. Puss!

2008-10-28 @ 19:07:58
URL: http://tuwalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0