God morgon

Vet inte rikigt vilka det är som läser min blogg längre.
Önskar man kunde se det.

Nej men de senaste dagarna har jag suttit o försökt fixat lite med bloggen utan några större resultat.
Inte så jävla kul om jag ska vara ärlig.

Har även haft helt fullt upp med att flytta från lägenheten osv.

Får även hela tiden erbjudanden om lägenheter. Men är så osäker på om jag ska svara på dom.
För det är ju bra om jag skulle kunna spara lite pengar o bygga upp ett nytt hem och ett start kapital.
Men samtidigt är det ju så himla underbart att kunna bo själv och sätta sina egna regler.


Någon som är bra på ider o så till min blogg så kom gärna med dom? Och om någon är duktig på att fixa o trixa med bloggen så är ni mer än välkomna med.


Hitta en inte så fin bild från Linköping



Haha fotografen ville inte ta kort på bara mig så han sa åt mig att hämta 2 tjejer. dessa var då de tjejer jag fick tag i
hahah inte en aning om vilka dom är. Men dom ser ju ut att vara trevliga.

*jävla fotograf*


Har också märkt en litet personlighetsändring på mig som jag inte tycker om.
Måste verkligen sluta med det.


Ha det bra allihop så hörs vi imorgon

puss ///Robin

Kommentarer
Postat av: alicia

Jag läser din blogg :D

2008-10-21 @ 11:28:20
URL: http://www.aliciaroos.wordpress.com
Postat av: Camilla

Jag läser! Varje da :-)

2008-10-21 @ 15:47:12
URL: http://svea1488.blogg.se/
Postat av: Syrran

Jag läser oxå din blogg varje dag!!!! Du ska vi ta kaffet snart eller??? Jag vet inte hur mycket du vet men det har hänt massor av tråkiga saker.......saknar dig!!!! Felicia oxå..och Hampus!!! kramizar

2008-10-21 @ 23:29:18
Postat av: dexthaa

har hittat ett sett att se typ vilka det är som är inne.men de kan vi ta vi msn eller vid samma dator nån dag..svårt att förklara..

2008-10-22 @ 05:02:15
URL: http://dexthaa.blogg.se/
Postat av: Helén

Å ja läser, men det visste du redan ;)

Puss

2008-10-22 @ 06:04:13
URL: http://ekblom.blogg.se/
Postat av: Connie

jag läser varje dag :)

din blogg är väldigt bra vännen

puss

2008-10-22 @ 10:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0