2 inlägg idag

OBS


Detta behöver ni inte läsa då det inte har med "något speciellt att göra"




Vet inte hur jag ska tackla allt här i livet.
Varför kan man inte bara bli lycklig? En del ser inte ens ut att kämpa för att bli lyckliga utan bara blir det genom att knäppa med fingrarna. Vet inte igentligen vad jag tycker om det... finns det något att tycka om det ens?
Känns som om man kämpar som fan att bli lycklig...men när är man lycklig då? Är det bara en fasad? eller är man riktigt lycklig någon gång?. här kämpar jag för att jag ska få råd med en helt ny lägenhet. Men det känns inte som om jag kommer bli lycklig av det. är lycka överskattat? Har alla det som mig? Vad händer sen då? när jag har lägenheten, bilen, osv.? vad ska jag ha då... tankar tankar tankar...vafan vad jag hatar dom. dom har ju bara föstört för folk.
Men även gjort bra saker. det är så jävla konstigt egentligen. vad är det vi gör här i livet eller? Vissa stagdar sig... men till vilket syfte? vissa gör andra saker...orkar inte ens tänka på det. Varför!? blir bara mer o mer irriterad ju mer tiden går. Ingen annan än jag som märkar att tiden rinner iväg. Kommer ni ens ihåg vad ni gjorde när klockan slog en minut över 12 den förste januari 2000? inte jag.. det var så länge sedan och tiden har gått så fort. Ibland undrar jag vad som gör livet värt att leva. Vet iaf att jag är glad när man är med dom man tycker om... Men sen då? om man inte kan vara med dom?
Vet att jag har haft ögonblick i livet som jag aldrig vill skulle tagit slut. men det gör dom ju alltid.
Förstår inte mitt liv. inte ditt heller? Har du blivit vad du sa att du skulle bli när du var liten? Har du gjort de saker du sa att du skulle göra när du sluta skolan? Varför har man också gjort de val man gjort i livet? Ville du göra de åt mig?
fattar inte ens vad jag skriver längre...så mycket tankar som snurrar... "jag har varit vilsen" men hur hittar jag tillbaka...eller viktigare fråga. vill jag hitta tillbaka eller vill jag hitta en ny väg. ny väg...det finns miljoner vägar ut ur detta liv...hur ska man veta vilken som blir till mitt bästa? det går ju omöjligt att veta. kommer det finnas någon som möter upp mig på den vägen. Eller som en vis person sagt...följa stjärnorna?....Du vet.-..stjärnor dom dör.....



Oh det var skönt att skriva av sig lite... jävligt skönt.  jaha imorgon ska man besikta lägenheten. Se hur mycket jag får betala denna gången då... förra gången fick jag ju betala över 10.000 kr.
inte så jävla kul men då var det jävligt roligt i den lägenheten med....eller det var ju inte min lägenhet kan jag inte påstå... det var typ allas...alla som ville vara där fick det. Förutom han som trodde vi skulle begrava honom i buskarna hahaha
Se vad som händer nu med polisanmälningarna mot mig med... antagligen dryga böter.
men så är det ibland.

Nu ska jag sätta mig och försöka få in lite musik ii min blogg. Blir lugn musik bara så ni vet... för jag är typ bara inne på min blogg på morgonen och då vill jag inte ha massa hårdrock.  som vissa *host* Dexter *host*


Men ha det bra allihop.. Kram Robin

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack! du med!

2008-10-22 @ 21:08:47
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah, livet blir aldrig som man vill eller har tänkt sig "/ <3

2008-10-22 @ 22:09:59
Postat av: A.

Det kan kännas jävligt ibland.. <3

Man känner att man inte orkar med, men .. Ändå så är det ju någonting som får en att orka fortsätta.

Robin, du klarar det ^^

Jag tror på dig.

Visst, jag känner dig knappt å vi snackar inte mkt, men .. Jag tror på dig i alla fall!

:D Kramar

2008-10-22 @ 22:11:54
Postat av: sessa

jag vet vad ja gjorde 2000 några minuter efter.. satt i en taxi vid slussen..

Det är ju bra med tankar.. men ärligt du har förmycket tankar, låt de gå dit de går, det finns inga dåliga vägar. bara omvägar

2008-10-22 @ 22:14:04
URL: http://varning.webblogg
Postat av: mammabecka

Hallå där! Tusen tack! Klart jag kommer ihåg dig :) Jag har hälsat till gubben och han hälsar tillbaks! Du är så välkommen på fika. Vi har inte ditt nummer (vad jag vet, Coffe sover nu) så det blir svårt att höra av sig. Du kanske menade en fika på stan och det blir ju lite svårare att få tid till, men hit är du välkommen.



Angående ditt inlägg: Det låter inte lätt det där, men man får aldrig sluta kämpa och tro på sig själv och att det kommer bli bra! En dag blir det bra! Jag vet inte vad du skriver om men jag har väl mina aningar, säkert fel sak jag tänker på men hursomhelst så hoppas jag att du mår bättre snart! Det är alltid skönt att skriva av sig. Kram

2008-10-22 @ 23:34:16
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: S

Jag vet vad jag gjorde då, jag var med pappa på någon tråkig cirkus fest säkert hemma hos nån tråkig jävel va tvungen och leka massa lekar eftersom alla som var där var mellan 3-8 och 18-50. Jag var ju bara 12 då så.... men kul var det knappast.

2008-10-23 @ 06:14:34
Postat av: mia

Hej...Mycket tankar,,,många vettiga o tyvärr så e det nog såna tankar som de flesta av oss har...mer eller mindre...men du ska se det kommer ordna sig!!!o jag tror att livet till stor del är tillfälligheter,att man råkar va på just den platsen när man va...vare sig et va rätt plats eller inte...o du kommer klura ut vilken väg du ska ta i livet o du kommer säkert byta väg o den kommer va allt utom rak o va som finns i slutändan av den upptäcker du till slut...men det e ju ett av livets ljuspukter,resan dit o inte riktigt veta va som kommer att händ...se till att njuta o inte över analysera o tänka för mycket på vägen...njut av NUET låt det som varit vara o det som komma skall vet du inget om...håll fast vid det du tror på pmge dig med människor som ger värme o energi o glädje...omge dig med det DU tycker om!!!

Ta hand om dig nu sötis!!!!

Puss

2008-11-08 @ 13:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0