Dagen då det tog slut

ja...idag tog snuset slut...lite chockerande måste jag erkänna hehe.
Trodde inte det kunde ske. Men det omöjliga har hänt. Vet inte hur vi ska kunna gå vidare med våra liv nu? Vi måste vara starka och kämpa vidare.

R.I.P


Oh skönt att man slutar lite tidigare denna dag. då jag ska till lägenheten. Underbart.

Du Elfa när du kommer hem. har du lust att leta efter min internet dosa? till banken alltså? den är borta hittar den ej..? kanske död med?
 R.I.P





Har också laddat ner "Gregorian - masters of chant" och lite mer album med dom.
Helt underbart att komma hem från jobbet och sätta på det. Lugnt skönt. Jag la in några låtar till höder där.
Det är ju bara leta lite i listan. Det kommer komma fler låtar sen. Har ni några klagomål på mina låtar så behåll dom för er själva. Jag tycker dessa låtar är bra.


Hmm det blir ju att åka en fin bil upp till kryssningen.

Denna:




Får hyra den av min kära vän Hoffa...jävlar... nu blir det fest!!!

Förlåt för de många bilderna idag.


Förresten tack för alla kommentarer igår men bara så ni vet. det var bara tankar. Mår inte dåligt över det. bara tankar...
Ha det bra kramar //Robin

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack nu fick jag bort den :-) haha höll på som faan igår, men nu funka det på en gång :-)

2008-10-23 @ 08:37:55
URL: http://svea1488
Postat av: Anonym

Schysst kille? Nu har du minsann missuppfattat något tror jag, eller är det kanske jag som har? :P

2008-10-23 @ 13:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0