2 st idag igen...kanske ska fortsätta med det?

Så idag så skulle jag ju varit o besiktat lägenheten....men tror du det blev så eller?
 Nej idioten dök ju inte upp. så där stod jag hade tagit ledigt från jobbet och förlora pengar bara för att någon inte kan komma i tid.

Så han sa att vi skulle ta det imorgon istället (fredag) så då blir det väl bara upp dit igen...
det är fan jobbigt att cykla i arbetskläderna fram o tillbaka till eneby.... så roligt är det fan inte.

Musik...vilken härlig uppfinning.
Den ger bra minnen men också dåliga.
 
Oftast de lugna låtarna som ger dåliga minnen.. men själv så tycker jag att det kan vara skönt att tänka på de gamla dåliga minnena. de får väl en att inse att man aldrig ska göra samma misstag igen.

Till de som var med Nyår ute hos sofie och malin Fyhr.... Kommer ni ihåg vad låten heter som Sofie eller om det var malin tjatade om hela tiden...ni vet....nummer 10...sätt på nummer 10 , som vi sedan fick höra typ 10.000 ggr den kvällen.



Så här ser jag ut när jag ligger på jobbet och tänker...





Topp 5 saker Robin tänder på:
1.  - en fin mage
  2.
- par fina ögon
             3.
 - snygga tatueringar    
                 4.
 -dom som biter i läppen
5. -Fint leende


nej nu ska jag sova...god natt

Ni kan kalla mig ytlig. Men det är jag inte


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt med lägenheten... det finns människor till allt..! Jo jag kommer ihåg att det var någon låt men vad det var för nån har jag ingen aning om.. Det ser riktigt lyxigt ut att ligga så i solen..! Klart att du inte är ytlig, det vet förhoppningsvis de flesta! Försökte ringa dig idag men kom inte fram eller jag vet inte riktigt vad som hände.. Ringer dig imorn igen.. hoppas att du har tid att prata. Ringer nån gång mitt på dagen.. Puss

2008-10-23 @ 22:27:23
Postat av: TuwaLisa

Hmm.. vet inte men förhoppningsvis förstod du att det var jag som skrev kommentaren förut.. men man vet ju aldrig så det är väl bästa att skriva ett till då.. =) Ringer dig imorn.. Puss

2008-10-23 @ 22:52:36
URL: http://tuwalisa.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, dom som biter i läppen? :p okeej ;p

2008-10-24 @ 11:36:24
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0