Se värda filmer

  1. Max Payne
  2. Midnight Express
  3. Saw V
  4. The Flight before christmas
  5. Trekant
  6. The House Bunny
  7. Twister
  8. Saving Private Ryan
  9. Braveheart
  10. Gladiator
  11. 300
  12. Dude Where´s My Car
  13. Burn - E
  14. Wall - E
  15. Babylon A.D
  16. Bangkok Dangerous
  17. Cleaner
  18. Forgetting  Sarah Marshall
  19. Green street Hooligans
  20. Hancock
  21. Harold
  22. I am Legend
  23. In Bruges
  24. Mirrors
  25. Never Back Down
  26. Step Brother´s
  27. Taken
  28. Walk The Line
  29. The Transporter I - II - III
  30. The Wanderers


Filmerna är inte skrivna i ordning utan huller om buller
Förlåt för min dåliga fantasi men nu kanske ni fick någon ide om lite bra filmer som man måste se innan man dött typ.

Och man kan ju dö när som helst har jag lärt mig.

Du är bara för söt Olivia.

det verkar som det är 10tal som slutat läsa min blogg. Hmm hjur gör man för att få fler läsare? Skriver om något intressant? Kom med ideér?  Ge mig Exempel på listor jag kan göra "Topp 5 " på kanske?

Något ni vill att jag ska ta reda på eller göra? Ni kanske vill att jag ska springa rakt in i en väg? ¨på film? säg något kom på ideér nu när jag har börjat få dåligt med dom. Skulle ju vara jätte snällt.


Fan har varit lite halv sjuk i några dagar nu. Vill inte bli sjuk, hatar att vara sjuk. Ont i ryggen har man med.
Fan Vanessa... Du förstår. Bara för att jag skriver att ingen vill hitta på något betyder det inte att du ska dra åt helvete ungefär.
Det jag menade var att när någon väl hör av sig så vill dom festa!..Och det är ju oftast på en helg. Ja vet jag är också dålig på sånt, men lovar och svär på att försöka mer!

Haha lyssnade på radion på jobbet igår... och jag lovar er... den blåstaste bruden jag nånsin hört... eller nej inte nånsin. Jag menar "Carro Tavlan"... dom som känner henne vet vad jag menar.

Här kommer en länk till det:
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=latestbroadcast&id=2785

2;a Delen - 8 min in...


Nej men ha en bra dag så hörs vi antagligen imorgon eller efter helgen.
Ps ge mig ideér på saker nu med!!!


Kommentarer
Postat av: alicia

Jag läser fortfarande iallafall :D

2008-11-21 @ 08:27:59
Postat av: Annelie

Äh jag lägger ner här. För det första får man ändå ingen respons tillbaka o sen så är det rena deppiga bloggen!

2008-11-21 @ 09:02:26
URL: http://muppjavel.blogg.se/
Postat av: vanessa

E de var inte alls så jag skrev.. men du läser ju som du vill och tolkar de som du känner. ja menade asolut inget illa. de ja menade var just att du säger en sak och gör en annan.. men ja är inte för vånad längre när det gäller dig,,, helt enkelt

2008-11-21 @ 17:42:18
Postat av: Mia

Lista upp 10 anledningar till att man ska fortsätta försöka fortsätta gå framåt när allt bara gör ont...när det gör ont att bara andas....

saknar dig vännen....

2008-11-21 @ 21:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0