Hur kan det komma sig..?

Alltså det sägs ju att varje person kan identifiera sig med någon av de 7 små dvärgarna.

Toker, Butter, Blyger, Trötter, Prosit, Kloker och Glader. Ska jag vara ärlig så är jag alla dom just nu..

Mest Toker kanske?
Jag är ju lite galen person som alla känner till, Lite små tjurig kan jag vara på morgonen, trött är jag ju nästan hela tiden, sjuk är jag också väldigt ofta, smart...hmm nja någon gång kanske och glad är ju rätt så ofta?


Fasen satt o läste egenom ett brev jag skrev för många år sen till en tjej. Som jag aldrig skickade.
Gud vilka tankar man hade måste jag säga. Någon som är intresserad av att veta vad det stod?


5 "måsten" i vintermörkret
1.Dricka glögg
2. Kasta snöboll (x)
3. Halka o slå sig (x)(gjorde jag igår)
4. Äta skinksmörgås
5. Lyssna på minst en jul låt (x)


Ha en bra dag. Puss Robin

Kommentarer
Postat av: vanessa

Ja tror inte att du är kloker iaf. och när springer du omkring och leker blyger då?

2008-11-25 @ 09:56:43
Postat av: Mia

ja jag vill veta va det stod.....

2008-11-25 @ 09:58:20
Postat av: Alle

Alltså jag måste säga att jag tycker du kan ta bort en dvärg och det är blyger hahahah ;)

2008-11-25 @ 12:01:52
URL: http://www.aalicia.wordpress.com
Postat av: Arlene

JAG OCH HARRY VILL VETA! sa nyfikna sa!

2008-11-25 @ 19:42:13
URL: http://jamarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0