Härliga Torsdag

Gud idag känns allt underbart. Vet ej varför men kan vara för att jag vaknade jätte pigg och hoppa direkt in i en dusch. Jag har ju slutat dricka kaffe men idag unna jag mig en fin kopp med det finaste kaffet (gevalia) haha smygreklam.
Och igår kände jag mig ju alldeles för jävlig. Men det sov jag tydligen bort. Fan jag har försökt länge nu att få till ett långt inlägg. Men mitt liv är så jävla tråkigt så att inget händer. Måste bara säga tack Olivia att du finns här för mig, Du gör mig glad när jag är nere....

Jaha på jobbet blir det ju  bara mer o mer o göra för mig. Dom sätter mig på nya saker hela tiden. Gör si gör så askungen. Och idag ska jag in o skälla på chefen. Förra vintern och regelbundet sen dess har jag bett om en jobbjacka. Men igår så fick Banan en. Då blir jag lite irriterad för han sa till i måndags bara. Så ska in o säga vad jag tycker och tänker om hans lilla jävla företag. Oh kurrar i magen, kaffet eller hungrig? Fan vad jag saknar att ha en stadig kompis. Någon som man kan hitta på något med. Har ingen sån längre. Har bara "helg" kompisar. Såna som oftast ringer när det är fest eller letar fest. Men ingen som hör av sig och frågar om jag vill komma förbi o spela fia med knuff. Varför inte?
Eller jo.. Linah du hörde av dig tack.. vi måste hitta på något någon dag då...

Har fastnat lite i att lyssna på "Gregorian" på kvällarna. Tycker om det. man lugnar ner sig avsevärt mycket och somnar nästan direkt! Fasen vad gott det var med denna kopp. kanske ska göra så att jag kan ta en morgon kopp bara? För jag har slutat dricka kaffe på jobbet iaf. Det  kunde bli upp mot 6-7 koppar per dag ibland. Har du något du gärna skulle sluta med eller redan slutat med?

"Har du tänkt något på mig?"

Körde nya "Call of duty : World at War" igår.. det var riktigt coolt faktiskt. Det enda negativa var ju att det var tillbaka i 2:a världskriget igen. Och därigenom så är "Call of duty 4: Modern Warfare" mycket mycket bättre. Känns också som att dom jobbat mer med grafiken i "Cod 4"  Ska lägga upp 2 bilder så får vi se vad ni tycker.

Ha en bra dag Mvh Eran trogne Robin

    "Modern Warfare"                "World at War"

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag har faktiskt slutat röka! slutade i januari/februari nån gång! =)

2008-11-20 @ 09:19:43
URL: http://muppjavel.blogg.se/
Postat av: Olivia

Bästa eru Robbbbin, Vi får ta o ses i veckan nue asså saknar jue dej gölleplött:D Finns alltid här för dej du lyser upp mina dagar;)

2008-11-20 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0