Fredag 14/11

Kunde lika gärna vara fredag den 13 tycker jag.

Har så jävla ont i kroppen efter träningen. Haha kör på lite för hårt kanske? Nej men Elfa o jag kör normalt (enligt mig)
Men det är sååå skönt att vara helt jävla slut efter träningen. Känna att varenda muskel är helt slut. Jo tack det är skönt.

Hmm i helgen.. ja du.. väldigt bra fråga! Elfa jobbar ju hela helgen så det blir nog att sitta ensam hemma. Om det är någon som vill hitta på något så är det bara höra av sig. Jag har typ redan frågat alla om någon vill hitta på något, utan svar (ovanligt). Men finns här i Villbergen om det är något!

Fasen mådde lite illa när jag såg denna video




Det var lite läskigt. Men det finns ju folk till allt!?

Förstår inte vem som skulle vilja utsätta sitt eget barn för något sådant.
Att inte barnet börjar gråta





Brottsplats
Drottninggatan/ S:T Persgatan, Norrköping
Brottstid
Söndag 2008-08-24 Kl 04:30 t.o.m 04:40
Brott/Händelse
Ringa misshandel
Beslut
Förundersökningen nedlägges - Brott kan inte styrkas



Brottsplats
Medvindsgatan 36. Norrköping
Brottstid
Torsdag 2008-08-28 KL 14:00  t.o.m 15:00
Brott/Händelse
Olaga hot
Beslut
Förundersökningen nedlägges - Brott kan inte styrkas

Ser ut som jag klarade mig ändå. Rätt så skönt.
Nej nu ska jag göra mig färdig till jobbet. Men ni får ha det så bra allihop. Glöm inte skriva eller höra av er om ni vill hitta på något. Vad som helst typ. 
 
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Helén

Tack gullet :)

2008-11-14 @ 06:22:47
URL: http://ekblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad cool du är robin, misshandlat och haft dig. oj oj oj

2008-11-14 @ 08:29:23
Postat av: Annelie

Jag kan nog svara på varför barnet (troligtvis) inte gråter. De drar ut giftgaddarna på ormarna o därför känns det säkert inte mer än ett nyp. Men jag är ingen expert men det va en teori. =)

Men jag håller med om att jag inte förstår varför man ändå utsätter sitt barn för en orm. Som man ser i slutet så kan den ju strypa ungen istället

2008-11-14 @ 08:36:48
URL: http://muppjavel.blogg.se/
Postat av: Minna

varför har du misshandlat nån?

2008-12-17 @ 21:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0