Försovit sig...

Fan försov mig idag....

Så det är ju bara kasta på sig kläderna och kasta sig på cykeln. Jävla skit jag låg på min mobil inatt. så har inte hört klockan för 5 öre.

Gud.. vad är det med mig igentligen? Bara för att jag inte kan ha dig nära så mår jag skit!?
Varje gång jag läser ett ord du skrivit så blir det som en kniv i hjärtat! VARFÖR!?
Som jag sagt så många gånger förr. när ska jag förstå att jag har haft min chans! Och det är dax att gå vidare.
Det skumma är ju att det gör ont att försöka vara din vän med. Det går inte.
Men samtidigt gör det för ont att släppa dig helt. Hur man nu gör det.
Jag vill försöka göra det. Någon som vet hur jag ska gå till väga? Jag vill inte veta av denna personen mer.
Vill inte må dåligt för att jag gjort bort mig. Ville inte bli påmind om hur mycket jag missar.

Kommer det nånsin bli bra så länge du är i mitt liv?
Jag tvivlar på det.

Nej ha en bra dag ni andra. Så skriver jag mer när jag kommer hem ifrån helvetet

///Robin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robin, enda sättet att glömma bort helt är att utesluta personen ur ditt liv, och låta den komma tillbaka när det slutat göra ont :)

De går över, men det tar tid .. =(

2008-11-13 @ 09:12:14
Postat av: Anonym

Ge det tid.. tiden läker alla sår.

2008-11-13 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0