En lång runda...

Oh igår kom man hem sent. Känns det som iaf.
Först var jag o Elfa och stor handla. Sen var vi ju tvungna att gå på stan ett tag. Elfa skulle fixa med sin bank.
Vi gick ett varv på stan och kollade lite då det var typ 40 nr framför oss.

Jag hittade den här.



Fan att jag ska vakna så  sent varje morgon. Hinner ju inte skriva så mycket.
Vet att de flesta vill läsa något intressant och spännande.
Men det ser ut som om ni får vända er till andra bloggar istället..
Här händer det inget ju!
Nu ska man ställa sig och göra iordning mackor till jobbet, borsta tänderna, gå på toa, ta på sig alla kläder och packa allt som man behöver.
Kommer nog ha tid att skriva senare idag.
Efter att jag har hjälpt min storebror med att flytta grejer till stället vi ska vara på imorgon
Då han fyller 30.
GUBBE! Haha nej men fan... man är ju där själv snart. Sen kan man dö.
Jag hoppas att så fort folk tycker något om min blogg att ni kommenterar detta. Jag försöker svara på det jag kan,.
Men ha en bra Dag. Puss Robin


ps JAG ÄR EN PIRAT


Kommentarer
Postat av: S

HAHAH, men vi har ju inte kört piraten ännu xD

2008-11-28 @ 09:37:01
Postat av: vanessa

Ja skulle vara glad om du kunde leva lite längre än 30.. om inte för min skull så för någon annans...

Du kan dö runt 60 de är väl lagom..

Och så är man inte gammal bara för att man är runt 30.. hmm

2008-11-28 @ 11:06:59
Postat av: Mia

hehe pirat......hmmm jaa du va fan kan du skriva om....?iiingen aning....men när kommer du upp hit då?

2008-11-28 @ 11:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0