Äntligen

Äntligen har Elfa fått sitt nya tangentbord efter som det förra gick sönder. Så nu kan jag börja skriva igen!! Härligt va?
Hmm. Jaha.. har hänt då? Ingenting kan jag säga. Det har varit helt dött! Men det ska det ju vara ibland med!


Tror jag börjar bli sjuk!! Helvete hatar det... men ska nog jobba iaf. Nej men snart är det jul här i vårt hus julen är kommen tjalallala...

Skön  bild i tidningen igår... min idol!



"Saknar dig"


Ps det var någon som frågade om jag hade barn och ja det har jag, jag har en underbar dotter Tindra på snart 4 år

Kommentarer
Postat av: Olivia

Saknar dej jue.. Hoppas du kryar på dej snart iaf:D ohhh gud så söööt din dotter ska va;) ser ut som en liten ängel:D puss påre Robbbbbin:D

2008-11-19 @ 19:59:54
Postat av: ronja

saknar dig robin, ses snart? kan inte svara på smsen för tillfället!

2008-11-20 @ 10:45:52
URL: http://prettyfromtheback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0