Kan det vara så?

"Att i pannrummet... i värmen... kunde det gått på något annorlunda sätt?
Att jag fick röra dig...i värmen... var det rätt?"


det jag frågar mig själv varje dag...kommer man någonsin känna sig fullständig?
Skulle jag göra det? kan man ha ett perfekt liv? det tror inte jag... tror mer att man kan känna sig lycklig för stunden. Men hur länge vet man att den stunden varar? Blir man ett lyckligare par bara för att man skaffar ny bil?barn?något tillsamman? Kanske så... men hur länge innan man måste ha något mer att älska tillsammans?
Tillslut finns det ju inget mer man kan skaffa tillsammans. Vad gör man då?
Eller ska man bara sitta och hoppas att kärleken håller förhållandet vid liv.
Jag hoppas det iaf...
Vet inte vilket nästa steg är och jag är för rädd för att ta det iaf.
Idag vet jag inte vad det är för något jävla krupp anfall jag fått i min hjärna. men men blev så nu när jag lyssnade på

Brad Paisley - she´s everything
http://www.youtube.com/watch?v=pR_NncIZo9s&feature=related


Nu till en underbar film!!!

A perfect world med kevin Costner!

Finns att ladda ner på piratebay.... helt jävla underbar film.
"Sorglig"

Men men men men


Och här kommer en liten bild på mig för typ... hmm vad blir det... 1:a ring... hmm 16 år... oj 6 år sen...
någon kanske känner igen mig.. .haha

image43


det var länge sen... men hade bra iaf /// Robin

Kommentarer
Postat av: ronja

haha, snygg du var robin!

2008-06-01 @ 18:17:48
URL: http://xloove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0